اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

برخی از وام‌های خوداشتغالزایی در جای خودش هزینه نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار مرکز استان مازندران گفت: برخی از وام‌های خوداشتغالزایی به تولید کنندگان در جای مناسب و خودش هزینه نمی‌شود.

برخی از وام‌های خوداشتغالزایی در جای خودش هزینه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عباس حسینی‌ن‍ژاد بعدازظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری ساری با بیان اینکه در بخش کشاورزی کارهای زیادی صورت گرفته گفت: نهاده‌‌های کشاورزی برای تولید محصول مرغوب و مناسب باید به موقع در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: برخی از وام‌های خود اشتغالزایی به تولیدکنندگان پرداخت می‌شود ولی در جای مناسب و خودش هزینه نمی‌شود.

فرماندار ساری گفت: شورای شهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی دهیاران، شورای اسلامی روستاها و ائمه جماعت باید با همکاری و همفکری یکدیگر مشکلات پیش روی شهرستان را رفع کنند.

حسینی‌ن‍ژاد ادامه داد: با ایجاد اشتغال در صنعت، تکنولوژی و بخش کشاورزی در کوهپایه و روستاها از مهاجرت به شهرها جلوگیری شود.

وی با اعلام اینکه باید مشکلات و موانع تولید را در شهرستان حل کنیم، خاطرنشان کرد: با حمایت از سرمایه‌گذار می‌توانیم به اشتغال و تولید داخلی کمک بسیاری داشته باشم.

فرماندار ساری به شعار امسال رهبری تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به منویات رهبری باید در راستای محقق شدن این شعار باید تلاش و کوشش بیشتری انجام بدهیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول