اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد

حمایت از طرح‌های توسعه‌ای کشاورزی با هدف ایجاد اشتغال پایدار

خبرگزاری فارس: معاون وزیر جهاد کشاورزی و معین استان اردبیل بر تقویت و حمایت از طرح‌های توسعه‌ای کشاورزی استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار در اردبیل تاکید کرد.

حمایت از طرح‌های توسعه‌ای کشاورزی با هدف ایجاد اشتغال پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامرضا رزاقی صبح امروز در جلسه کار گروه توسعه کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: پیام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که نوروز امسال از سوی مقام معظم رهبری صادر شد تکلیف همه ما را در رسیدن به اشتغال پایدار به ویژه در بخش تولید ملی روشن کرده و در این راستا کوتاهی و قصور از سوی هیچ کس و هیچ نهادی پذیرفتنی نیست

وی با بیان اینکه طرح‌‌های توسعه کشاورزی در تمام کشور به ویژه اردبیل قابلیت اجرایی پیدا کرده افزود: طرح‌های توسعه‌ای کشاورزی در صورتی که 50 درصد اجرا شده باشد از تسهیلات تکمیل طرح بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: طرح‌های کشاورزی سهامی عام و خاص نیمه تمام که 50 درصد از آن اجرا شده و به دلیل کمبود نقدینگی تکمیل نشده است با اختصاص تسهیلاتی تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.  رزاقی بیان کرد: در صورت سهامی عام بودن طرح‌های کشاورزی به ازای هر فرد 30 میلیون ریال تسهیلات با هفت درصد سود بانکی پرداخت می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه استان اردبیل دارای قابلیت بالایی در بخش کشاورزی است، ابراز داشت: عمده مشکل استان‌های دیگر کشور مسئله زمین و آب است در حالی که استان اردبیل با وجود اقلیم‌‌های مختلف دارای ظرفیت‌های بالای کشاورزی است.

وی داشتن نگاه برنامه‌محور برای توسعه در بخش کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: حرکت‌های مناسبی در استان اردبیل در راستای توسعه کشاورزی آغاز شده که این اقدامات و برنامه‌ها افق روشنی را برای منطقه ترسیم می‌کند.

‌رزاقی در پایان ابراز داشت: باید تلاش‌های لازم برای استفاده از مواهب و امکانات کشاورزی در این استان به شکلی منسجم و سازمان یافته انجام شده و منجر به ایجاد اشتغال و تولید شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول