اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

حمایت از کارآفرینان موجب افزایش اشتغال در جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرایان حمایت از کارآفرینان را موجب افزایش اشتغال در جامعه عنوان کرد.

حمایت از کارآفرینان موجب افزایش اشتغال در جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در کمیته کارگری شهرستان سرایان اظهار داشت: حمایت جدی مسئولان از کارآفرینان در اعطای تسهیلات زمینه حمایت از کارآفرینی را در جامعه افزایش داده که این خود سبب رونق اشتغال خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت اسلام به مقوله کار و کارگر گفت: بر اساس تعالیم و دستورات اسلام کار و کارگر دارای ارزش بسیار بالایی است.

فرماندار شهرستان سرایان با انتقاد از حمایت‌های بی‌چون و چرا از کارگر یا کارفرما به صورت یک طرفه افزود: حمایت بی‌چون و چرا و یک جانبه از کارگر یا کارفرما به زیان هر دو طرف بوده که در این راستا لازم است قوانین مدون در حمایت عادلانه از طرفین تدوین شود که این امر موجب حمایت از کار و کارگر می‌شود.

مهدی‌نژاد ضرورت حمایت معیشتی از کارگران را در زمینه‌های مختلف خواستار شد.

محمد حسن تیموری، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سرایان نیز با تجلیل از مقام کارگر به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: تولید ملی توسط کارگران و کارفرمایان صورت می‌گیرد و حمایت از تولید ملی در اصل حمایت از تولیدکنندگان و کارگران است.

علی صالحی‌فر، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرایان نیز ضمن گرامیداشت هفته کارگر به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در سال 90 پرداخت.

گلباران مزار شهدا توسط کارگران و کارفرمایان، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی با موضوع "تولید ملی" و برگزاری همایش تجلیل از کارگران شهرستان سرایان از اهم برنامه‌های هفته کارگر در سرایان اعلام شد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول