اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام(ره) استان بوشهر خبر داد

اجرای طرح استعدادسنجی اشتغال مددجویان کمیته امداد در بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) استان بوشهر گفت: طرح استعدادسنجی اشتغال‌زایی مددجویان تحت پوشش امداد با هدف توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش در استان بوشهر اجرا شد.

اجرای طرح استعدادسنجی اشتغال مددجویان کمیته امداد در بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر صمد فرار پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران و کارکنان کمیته امداد شهرستان بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته حدود 6 هزار و 600  طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان اجرا شد.

فرار با بیان اینکه 255 میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است ادامه داد: این طرح‌ها در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی، باغداری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی، معدنی و خدمات اجرا شده است.

فرار تصریح کرد: طرح استعدادسنجی اشتغال‌زایی مددجویان تحت پوشش امداد با هدف توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش در استان بوشهر اجرا شد.

معاون اشتغال و خودکفایی استان بوشهر یادآور شد: یک‌هزار و 695 نفر از مددجویان که مهارت‌های لازم برای اجرای طرح‌های اشتغال را نداشتند برای کسب مهارت لازم به فنی و حرفه‌ای معرفی کرده‌ایم.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوشهر نیز در این نشست گفت: در سال گذشته بیش از 950 نفر از مددجویان از خدمات فرهنگی امداد شهرستان بوشهر بهره مند شدند.

علی حیدری با بیان اینکه در حال حاضر 990 نفر از مددجویان امداد در این شهرستان مشغول به انجام فعالیت‌های فرهنگی هستند اظهار داشت: هزینه انجام طرح‌های فرهنگی در سال 90 در امداد شهرستان بوشهر یک میلیارد و 126 میلیون ریال بوده است.

حیدری همچنین با اشاره به دیگر خدمات حمایتی کمیته امداد در بخش درمان گفت: در سال گذشته یک‌هزار و 542 نفر نیز از خدمات بهداشتی - درمانی و بیمه‌ای امداد بهره مند شده‌اند که برای ارائه این خدمات درمانی بیش از 497 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه حمایت از ایتام در قالب طرح اکرام ایتام ،یکی دیگر از اقدامات حمایتی این نهاد است افزود: در سال گذشته 255 نفر از ایتام تحت حمایت این شهرستان زیر چتر حمایتی یک‌هزار و 350 حامی خیر قرار گرفتند.

حیدری یادآور شد: در سال گذشته امداد شهرستان بوشهر خدمات تحصیلی و آموزشی متعددی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه داده که از آن جمله می‌توان به دادن خدمات تحصیلی به 400 دانش آموز و 590 دانشجو اشاره کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت مردم در حمایت از نیازمندان این شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از 9 میلیارد و 800 میلیون ریال کمک مردمی برای حمایت از نیازمندان در قالب صدقات و مناسبت‌های مختلف جمع آوری و در بخش‌های اشتغال و درمان و تامین جهیزیه هزینه شده است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول