اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

تولید ملی گامی عملی در حل مشکل بزرگ تورم و اشتغال است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: با تولید ملی گام‌های عملی برای حل دو مشکل بزرگ تورم و اشتغال می‌‌توانیم برداریم.

تولید ملی گامی عملی در حل مشکل بزرگ تورم و اشتغال است

جواد کریمی‌قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: تولید ملی یک هدف است و الزاماتی دارد که یکی از آن استفاده از سرمایه و نیروی کار است و این تولید ملی باید براساس نیروی کار و سرمایه ایرانی شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر که قرار است تحولی بزرگ در کشور صورت بگیرد به اصول و عقاید باید پایبند باشیم، خاطرنشان کرد: نیروی کار ما نیروی بسیار ارزشمند و از تکنیک بسیار بالایی برخوردار است و کشفیات و فناوری‌های متخصصان ایرانی در دنیا دارای رتبه‌های ممتاز بین‌المللی است و این نیروی کار نیروی جوانی است که باید ساماندهی و آموزش ببیند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تولید نیز باید با چند هدف محوری صورت بگیرد و محوری‌ترین هدف تولید از لحاظ کیفی رقابت با برترین تولیدات جهان باشد.

کریمی‌قدوسی گفت: اگر تولید کالا بدون در نظر گرفتن بازار منطقه و جهان صورت بگیرد تداوم تولید با رکورد آن کارخانه می‌شود و از فعالیت باز می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق این شعار مقام معظم رهبری تقسیم وظیفه کرده‌اند، تصریح کرد: در این حرکت عظیم وظیفه‌ای را برای مجلس، وظیفه‌ای برای صنعتگران و مهم‌ترین وظیفه را برای مردم در نظر گرفته‌اند که آنها فرهنگ مصرف کالای ایرانی را در خود نهادینه کنند.

کریمی‌قدوسی گفت: مصرف کالای ایرانی یک امر بسیار مهمی است که می‌تواند در عرض چند ماه یک انقلاب اقتصادی به وجود آورد و با رجوع مردم به کالای ایرانی هجوم واردات بی‌رویه به‌ ویژه کالاهای مشابه ایرانی مهار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مقابل نیز تولیدکنندگان وظایفی دارند افزود: آنها نیز باید خواسته بر حق مردم که خواهان کالای ممتاز هستند را برآورده کنند و تولید کننده به جای اینکه به فکر منافع شخصی باشد به فکر منافع ملی و تولید کالای با کیفیت باشد.

کریمی با اشاره به اینکه دهه چهارم انقلاب توسط مقام معظم رهبری دهه عدالت و پیشرفت معین شده است، اظهار داشت: این دهه فرصت بسیار خوبی است برای همه ملت که شامل دولت، مجلس و مردم می‌شود که استعدادهای عظیم خود را در عرصه پیشرفت کشور به‌ ویژه در زمینه‌های اقتصاد سالم اسلامی بروز دهند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول