اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 92 صورت می‌گیرد

برخورداری 75 درصد روستاهای طارم از گاز

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: تا پایان سال 92 بیش از 75 درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

برخورداری 75 درصد روستاهای طارم از گاز

غلامحسین رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی برنامه‌های مختلف شهرستان بر همین اساس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با تشکیل ستاد تولید ملی در استان برنامه‌های این ستاد در شهرستان نیز اجرایی می‌شود، تصریح کرد: تحقق شعار سال محور فعالیت‌های شهرستان در سال جاری است.

فرماندار طارم بر ضرورت تحقق شعار سال در بخش‌های مختلف تاکید کرد و افزود: با توجه به کشاورزی بودن شهرستان طارم برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه این بخش انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان طارم به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی از کشاورزی مطلوبی برخوردار است، افزود: باید در راستای تقویت این ظرفیت در شهرستان فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد.

رجبی با اشاره به اینکه از سوی هیئت دولت در سال جاری در راستای توسعه بخش کشاورزی نهضت کشاورزی مورد توجه قرار می‌گیرد، یادآور شد: توسعه کشاورزی از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

 

*صنایع تبدیلی از برنامه‌های سال جاری شهرستان طارم است

وی توجه به صنعت و صنایع تبدیلی را از برنامه‌های سال جاری دانست و گفت: برای توسعه صنایع تبدیلی اقدامات لازم انجام شده و در سال جاری پیگیری می‌شود.

رجبی توسعه شاخص‌های کشاورزی را ضروری عنوان کرد و افزود: حمایت از تولیدکنندگان شهرستان از برنامه‌های سال جاری است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری و روستائی در سال جاری پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: اولویت‌های در نظر گرفته شده در بخش‌های عمران شهری و روستائی در سال جاری اجرائی می‌شود.

فرماندار طارم توجه به زیرساخت‌های راه و شهرسازی را از برنامه‌های سال جاری اعلام کرد و گفت: ‌توسعه و اصلاح راه‌های روستائی از اولویت‌های شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه احداث راه طارم به خلخال، طارم به شفت و بازگشایی تهم به چورزق از برنامه‌های این شهرستان محسوب می‌شود، تصریح کرد: با اتمام عملیات اجرائی راه تهم به چورزق در سال جاری بازگشایی آن صورت می‌گیرد.

*تامین آب شرب روستاهای طارم از برنامه‌های سال جاری است

رجبی تامین آب شرب و اصلاح شبکه‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان طارم را از ضروریات دانست و گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون به هشت روستای شهرستان طارم گاز رسانی صورت گرفته است، افزود: در سال جاری نیز گاز رسانی به روستاهای شهرستان ادامه می‌یابد.

فرماندار طارم با اشاره به اینکه تا پایان سال 92 بیش از 75 درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول