اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی خبر داد

1500 روز بدون حادثه گاز طبیعی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی گفت: با گذشت یک ‌هزار و 500 روز از استفاده مردم استان از گاز طبیعی یک مورد حادثه نیز تاکنون اتفاق نیفتاده است.

1500 روز بدون حادثه گاز طبیعی در خراسان‌جنوبی
حسن افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در ابتدای گازرسانی به خراسان‌جنوبی این نگرانی وجود داشت که تلفات استفاده از گاز طبیعی در استان زیاد شود این در حالی است که با گذشت یک‌ هزار و 500 روز از استفاده مردم استان از گاز طبیعی یک مورد حادثه نیز تاکنون اتفاق نیفتاده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی گفت: این در حالی است که تعداد حوادث گاز طبیعی در سطح کشور به دلیل استفاده نادرست مشترکان در حال افزایش است و از این نظر استان به‌ عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح است.
وی تصریح کرد: در استان چهار جایگاه دو منظوره توسط شرکت نفت احداث شد و در مجموع در حال حاضر 19 جایگاه در استان از نعمت گاز برخوردار است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی افزود: در خراسان‌جنوبی در زمینه گازرسانی با وجود عقب‌ماندگی‌های 20 ساله که در این بخش وجود داشته است ولی در طی این پنج سال تلاش زیادی برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها انجام شده است.
 
*مصرف‌کنندگان گاز طبیعی خراسان جنوبی به مرز 100 هزار نفر رسید
افتخاری به میزان مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پس از گذشت پنج سال از آغاز عملیات گازرسانی به خراسان‌جنوبی مصرف‌کنندگان گاز طبیعی به 100 هزار رسیده است.
وی تصریح کرد: گازرسانی به خراسان‌جنوبی مرهون سیاست محرومیت‌زدایی دولت است که عملیاتی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی از مردم استان درخواست کرد که با شدت گرفتن سرمای هوا موج استفاده از گاز هم تشدید شده است و نیاز است که مردم در استفاده از گاز صرفه‌جویی داشته باشند.
 
*گازرسانی به 19 جایگاه CNG در خراسان‌جنوبی
افتخاری اظهار داشت: در حال حاضر 19 جایگاه CNG در خراسان‌جنوبی گازدار شده است و این کار در راستای استفاده بیشتر مردم از گاز و جایگزین کردن بنزین انجام شده است.
وی با بیان اینکه در سفر سوم هیئت دولت به خراسان‌جنوبی ایجاد 15 جایگاه CNG در سطح استان به تصویب رسیده است، اظهار داشت: بلافاصله احداث این جایگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی تصریح کرد: پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها مصرف گاز در استان 13.5 درصد کاهش یافته است.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول