اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنعتی بتن آماده اصفهان:

مجلس در قانون‌گذاری‌های خود از تشکل‌های صنعتی استفاده کند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنعتی بتن آماده اصفهان گفت: مجلس در زمینه قانون‌گذاری به تشکل‌های صنعتی و اقتصادی به عنوان بازوان کارشناسی رجوع کند که برکات خوبی را برای اقتصاد کشور است.

مجلس در قانون‌گذاری‌های خود از تشکل‌های صنعتی استفاده کند

علی حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: علت نام‌گذاری سال جاری این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی مشکلات را به خوبی لمس کرده و سال جاری را به این عنوان نام‌گذاری کرده‌اند.

وی با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب در این چند سال مبنا را اقتصاد قرار داده‌اند، ادامه داد: صنایع ما مشکلات مشترکی دارند که یک سری از آن مشکلات تخصصی بوده است.

رئیس انجمن صنعتی بتن آماده اصفهان تصریح کرد: با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) باید کار مردم را به خود مردم واگذار کنیم.

وی از تشکل‌های کارشناسی اقتصادی سخن گفت و افزود: وجود این تشکل‌ها در زمینه تولید سبب می‌شود که صنعتگران با حداقل هزینه به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

حاج‌رسولی‌ها اظهار داشت: تحریم‌های صورت گرفته در کشور به فرصتی تبدیل شده تا اینکه صنعتگران در این عرصه خود را نشان دهند اما دخالت‌های دولتی روند را کند کرده است.

وی با اشاره به راهکارهای موجود برای کمک به صنعتگران اضافه کرد: در واقع بدنه صنایع ما از جمله نهاد صنعت، معدن و تجارت باید بخش عمده‌ای از کار کارشناسی را به صورت قانونی به تشکل‌های همگن واگذار کند.

رئیس انجمن صنعتی بتن آماده اصفهان از عدالت مالیاتی در زمینه صنعت و تولید کشور سخن گفت و ادامه داد: از جمله بحث‌هایی که برای این قشر اهمیت دارد، عدالت مالیاتی است که در زمینه هدفمندی یارانه‌ها با مشکل مواجه هستیم که باید این موضوع در خانه صنعت، معدن و تجارت لحاظ شود.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که باید مورد بررسی قرار بگیرد بحث درآمدهای دولتی، درآمدهای مالیاتی و عدالت مالیاتی است که در این چارچوب نیز باید رعایت شود.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی در زمینه حمایت از تولید و صنعت گفت: مجلس شورای اسلامی باید با توجه به رویکرد مردمی قوانین را تدوین کند.

وی اضافه کرد: اگر مجلس در زمینه قانون‌گذاری به تشکل‌های صنعتی و اقتصادی به عنوان بازوان کارشناسی رجوع کند، برکات خوبی را برای اقتصاد کشور است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول