اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای مشترک عنوان شد

حمایت 15 تشکل‌‌ سیاسی از کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان در کرمان

خبرگزاری فارس: 15 تشکل‌‌ سیاسی و صنفی کرمان در بیانیه‌ای مشترک حمایت خود را از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در استان کرمان اعلام کردند.

حمایت 15 تشکل‌‌ سیاسی از کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، 15 تشکل‌‌ سیاسی و صنفی کرمان در بیانیه‌ای مشترک حمایت خود را از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در استان کرمان اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: بر کسی پوشیده نیست که استعمار با فتنه 88 برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شیرینی‌ حضور حداکثری مردم را در انتخابات به کام همگان تلخ کرد و فریب‌خوردگان مقام‌‌پرست و دنیا‌طلب را چگونه از مسیر خداخواهی، اسلام و انقلاب منحرف کرد و به مسیر خود‌خواهی‌ها سوق داد و چه هزینه‌های سنگینی را برای مردم و نظام وارد کرد.

این بیانیه می‌افزاید: یادمان نرفته پیاده نظام داخلی اتاق فکر مستقر در انگلیس و امریکا با حربه اعتراض در فضای انتخابات و بعد از انتخابات بخشی از وفاق و هم‌دلی را‌ به دشمنی بدل و بخش قابل توجهی از خدمتگزاران با سابقه در نهضت اسلامی امام (ره) و نیز تلاشگران عرصه‌های خدمت بعد از انقلاب را از قطار انقلاب و ولایت پیاده کرد و اعتبار و اعتماد مردمی‌ آن‌ها را از بین برد.

در این بیانیه تصریح شده است: اما اخلاص و هوشمندی رهبری عزیز و فرزانه انقلاب با بصیرت مردم و دعای خیر خداجویان عبور از این همه موانع را آسان کرد.

این بیانیه اذعان دارد: جایگاه بلندی که امروز نظام اسلامی‌ دارد، موجب شده که دشمنان به ویژه استعمار با همه توان، تحریم گسترده، هجمه تبلیغاتی، ایجاد شرایط پیچیده و خطر‌ساز پیرامون‌ کشورمان، خط‌‌دهی‌ عوامل فتنه و انحراف و نیز مزدوران استعمار و نفاق را از یک طرف و افراد ناآگاه و نامتعادل را از طرف دیگر به منظور تفرقه و تخریب در دستور کار قرار دهد تا آرامش فکری را در انتخاب اصلح از جامعه بگیرند و قطعاً مردم نجیب و بصیر استان کرمان با تجربه زیاد خود متوجه این نقشه‌ها هستند.

این بیانیه عنوان کرده است: اما جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز به عنوان محور مورد اعتماد متدینان و دل‌سوزان انقلاب، جبهه متحد اصولگرایان کشور را شکل دادند تا اتحاد بر مبنای اصول چراغ‌ راهی باشد که کاندیداهای اصلح به مجلس راه پیدا کنند.

در این بیانیه آمده است: متعاقب تشکیل جبهه متحد اخیراً‌ هم حمایت خود را از کاندیدهای منتخب جبهه اصولگرایان در تهران و شهرستان‌ها طی بیانیه‌ای اعلام کردند، لذا با تأسی به این اقدام مبارک حضرت آیت‌الله یزدی و حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی و همچنین اعلام حمایت جامعه روحانیت مبارز استان کرمان در اقدامی هماهنگ و مشترک حمایت خود را از لیست جبهه متحد اصولگرایان استان اعلام می‌دارد.

‌براساس این بیانیه حجت‌الاسلام محمد‌رضا امیری در حوزه کهنوج و منوجان،‌ موسی غضنفرآبادی در حوزه بم، حجت‌الاسلام محمد سلطان‌مرادی در حوزه رفسنجان، محمد‌ مهدی زاهدی و سردار غلامرضا کرمی در حوزه‌های کرمان و راور، علیرضا منظری‌توکلی در حوزه‌های بافت‌، ارزوئیه و رابر، سردار حسین فتاحی در حوزه شهربابک، شهباز حسن‌پور در حوزه‌های سیرجان و بردسیر، بختیار مجاز در حوزه‌های جیرفت و عنبرآباد، حسن رحمانی در حوزه‌های زرند و کوهبنان مورد حمایت 15 تشکل سیاسی و صنفی استان کرمان هستند.

این تشکل‌های سیاسی و صنفی شامل جامعه اسلامی مهندسین، جامعه اسلامی کارگران، جامعه اسلامی دانشگاهیان، جامعه اسلامی فرهنگیان، حزب مؤتلفه اسلامی، جامعه زینب (س)، جامعه اسلامی اصناف و بازاریان، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی‌، کانون تربیت اسلامی فرهنگیان، شورای هیئت‌های مذهبی‌، جامعه پزشکی و جمع کثیری از رزمندگان‌، جانبازان‌، خانواده‌های معظم شهدا و ورزشکاران استان کرمان است.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول