اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد

فعالیت 22 تشکل مردم نهاد در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه 22 تشکل مردم نهاد در کهگیلویه فعالیت می‌کنند، گفت: بسترهای لازم در شهرستان برای توسعه و استفاده از این تشکل‌ها برای پیشبرد امور وجود دارد.

فعالیت 22 تشکل مردم نهاد در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ناصر رضایی عصر امروز در جمع اعضای سازمان‌های مردم نهاد شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: تشکل‌های غیر دولتی و مردم نهاد همواره در ایران وجود داشته و پویا بوده‌اند.

فرماندار کهگیلویه افزود: یکی از موفق‌ترین و بارزترین سازمان‌های مردم نهاد در ایران اسلامی وجود هیئت‌های مذهبی است که کارکردهای ویژه خود را به خوبی نشان داده است.

رضایی خاطرنشان کرد: نباید تشکل‌های غیر دولتی را به برداشت‌های غربگرایانه محدود کنیم و سعی کنیم تشکل‌ها را به سمت فرهنگ دینی خود سوق دهیم.

این مقام عالی اجرایی در شهرستان کهگیلویه بیان داشت: از آن‌جا که قصد همه کشورها رسیدن به توسعه پایدار است برای نیل به این هدف باید ابزار و لوازم را شناخت و توجه داشت یکی از این ابزار کاربردی تشکل‌های مردم نهاد می‌باشد.

وی افزود: اعتقاد ما این است که جایگاه و شان تشکل‌ها و نهادهای غیر مردمی به یک باور تبدیل شود که البته امروزه این تشکل‌ها جایگاه خود را پیدا کرده و منشأ خیلی از تحولات در کشورها شده‌اند و به راحتی می‌توانند مردم را با خود همراه کنند.

رضایی بیان داشت : حدود 22 تشکل مردم نهاد در شهرستان کهگیلویه وجود دارد و از این حیث در استان ممتاز و دارای بیشترین تشکل مردم نهاد می‌باشد و البته این نشان می‌دهد که بسترهای لازم در شهرستان برای توسعه و استفاده از این تشکل‌ها برای پیشبرد امور وجود دارد.

این مسئول اذعان داشت: باید تلاش کرد از توان، تفکر و ظرفیت‌های این نهادها در اتاق فکرهای سازمان‌ها استفاده بهینه را برد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول