اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 اردیبهشت‌ماه:

برگزاری نشست تشکل‌های سازمان‌های مردم‌نهاد ویژه بانوان استان همدان

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان استاندار همدان گفت: 10 اردیبهشت‌ماه نشست تشکل‌های سازمان‌های مردم‌نهاد ویژه بانوان استان همدان برگزار می‌شود.

برگزاری نشست تشکل‌های سازمان‌های مردم‌نهاد ویژه بانوان استان همدان

پروانه رضاقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با برنامه‌ها و اهداف بانوان استان اظهار داشت: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال جاری در واقع ادامه برنامه‌های سال گذشته و در راستای اهداف پیش‌بینی شده طی سال‌های گذشته است.

وی یکی از برنامه‌های اصلی سال جاری را توانمندسازی زنان در مباحث مختلف عنوان و افزود: خانواده و آموزش‌ مسائل مختلف مربوط به آن از موضوعاتی است که همواره مورد توجه ویژه قرار دارد.

مشاور امور بانوان استاندار همدان خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای طرح‌های سال گذشته در نظر داریم تا در سال جاری 7 هزار و 500 نفر از زنان را در مباحث مختلف آموزش خانواده شرکت داده و در ارتباط با بحث ارتقای آگاهی‌های زنان در زمان‌های مختلف نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برنامه‌ریزی‌های خاصی طبق آنچه مرکز امور زنان وزارت کشور در دستور کار خود قرار می‌دهند را در فعالیت‌های خود لحاظ کنیم.

وی تصریح کرد: از آنجا که بخش عظیمی از زنان جامعه ما در زمینه تولیدات صنایع دستی و کار خانگی فعالیت می‌کنند به منظور حمایت از بخش‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی زنان حمایت‌های خاصی در زمینه اشتغال خانگی مدنظر قرار گرفته که در نظر داریم آن را توسعه دهیم.

رضاقلی‌زاده ادامه داد: در ادامه برنامه‌های سال جاری در نظر داریم تا دیگر مباحث توانمندسازی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد بانوان را توسعه داده و به مانند سال‌های گذشته مباحث مختلف خانواده، ازدواج، آگاهی جوانان درباره مسائل روز و خانواده را با ورود تشکل‌‌ها مدنظر قرار دهیم.

وی اذعان کرد: بنابراین مباحث مربوط به زن و خانواده از مواردی است که توجه به آن می‌تواند توسعه‌بخش شرایط موجود در اجتماع باشد.

وی در پایان گفت: سال گذشته نشست تشکل‌های سازمان‌های مردم‌نهاد ویژه بانوان غرب کشور برگزار شد اما در 10 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزاری نشست تشکل‌های سازمان‌های مردم‌نهاد ویژه بانوان استان را خواهیم داشت.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول