اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی

بانک اطلاعاتی تشکل‌های دینی در دشتی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی گفت: در سال جدید بانک اطلاعاتی تشکل‌های دینی در دشتی راه‌اندازی می‌شود.

بانک اطلاعاتی تشکل‌های دینی در دشتی راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام سعید توکلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: برگزاری موفق گفتمان‌های دینی در دشتی مورد استقبال بسیاری از جوانان و نوجوانان قرار گرفته و درخواست‌هایی نیز برای برگزاری این گفتمان‌ها در سال 91 داشتیم.

وی افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوعات مختلف از جمله برنامه‌های مهم ما در سال 91 خواهد بود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی این اداره و فرماندهی سپاه پاسداران این شهرستان، بیش از 10 نفر از مبلغان اعم از مستقر و طرح هجرت، برای اردوی راهیان‌نور به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند. سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی افزود: بنده خود به عنوان روحانی یکی از کاروان‌ها در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی حضور داشتم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی تصریح کرد: به مناسبت ایام نوروز کتابچه‌ای تحت عنوان "جرعه‌ای از اندیشه‌های زلال"منتشر و توزیع شد.

توکلیان ابراز داشت: این کتابچه حاوی سخنان مقام معظم رهبری، سخنرانی شهید مطهری درباره عید نوروز، نقشه شهرستان دشتی، تصاویر اماکن دیدنی شهرستان است که به همت تبلیغات اسلامی دشتی در تیراژ 1000 جلد چاپ و در ایام نوروز در بین مهمانان و مسافران نوروزی توزیع شد.

توکلیان گفت:در بخش تشکل‌های دینی در سال گذشته فعالیت‌های مطلوب و ارزشمندی ارائه شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی اظهار داشت: انجام بهینه طرح گفتمان‌های دینی، تخصصی کردن فعالیت‌های تبلیغی روحانیون و خواهران مبلغه، برنامه‌های فرهنگی امور مساجد از برنامه‌های مطلوبی است که با افزایش کمی و کیفی انجام شده است.

وی همچنین از فعالیت‌های قرآنی نام برد و تأسیس 2 کانون فرهنگی مساجد و 3 انجمن اسلامی را از جمله برنامه‌های موفق واحد فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی دانست و تصریح کرد: در بخش فعالیت‌های حمایتی از روحانیون مستقر در مناطق مختلف روستائی اقدامات مفیدی صورت گرفته است.

توکلیان با تشریح برنامه‌های سال 90 خاطر نشان کرد: برگزاری 50 گفتمان دینی، جلسات ماهانه روحانیون و هیئت‌های مذهبی، آغاز عملیات اجرایی 3 خانه عالم، برگزاری هشت هسته فرهنگی در فصل اوقات فراغت، تغذیه نرم‌افزاری فعالان فرهنگی از سایر برنامه‌های این اداره در سال 90 بوده است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول