اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

اعتماد مردم سرمایه هر تشکل سیاسی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: گروه‌های سیاسی نباید با اعمال و موضع‌گیری‌های نامناسب خود سرمایه عظیم اعتماد مردم را از دست بدهند.

اعتماد مردم سرمایه هر تشکل سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق امشب در دیدار با جمعی از فعالان و اعضای گروه‌های سیاسی در تبریز با اشاره به حضور فعال گروه‌ها و جریانات سیاسی مختلف در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وجود گروه‌های سیاسی متعدد و متنوع در هر کشور و فعالیت آنها در چارچوب قانون یک نکته قوت محسوب می‌شود.

وی افزود: مرزبندی‌ شفاف گروه‌ها و جریانات سیاسی داخل با کشورهای بیگانه، لازمه ادامه فعالیت هر گروه سیاسی بوده و می‌تواند از نفوذ بیگانگان و تاثیرگذاری آنها در مسائل داخلی کشور جلوگیری کند.

وی در این رابطه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مرزبندی گروه‌های سیاسی با بیگانه اشاره کرد و افزود: زمانی که بعضی از گروه‌ها در موضع‌گیری‌های خود، مواضع دشمن پسند اتخاذ و یا در راستای هدف گذاری‌های دشمنان گام برمی‌دارند شائبه وابستگی و سوء نیت آنها به شدت احساس می‌شود که این شرایط، یکی از موانع اصلی رشد و تکامل احزاب سیاسی در ایران است.

منتخب مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: احساس وابستگی برخی از احزاب سیاسی به کشورهای بیگانه و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نه شایسته گروه‌های فعال سیاسی درون نظام است و نه شایسته مردم که می‌خواهند با این گروه‌های سیاسی کار کنند.

وی در ادامه افزود: اعتماد مردم در حقیقت سرمایه هر تشکل سیاسی محسوب می‌شود و اگر روزی ذائقه‌های مختلف سیاسی کشور در یک فرآیند صحیح و همه‌جانبه سازماندهی شوند افراد جامعه با توجه به گرایش‌های سیاسی خود به این گروه‌های سیاسی وصل و حرکت‌های موثری در کشور به وجود خواهند آورد که می‌تواند آثار مفید و دستاوردهای قابل توجهی در عرصه سیاسی و اجتماعی برای کشور داشته باشد.

این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود هوشیاری و مراقبت لازم از مواضع، توام با داشتن تحلیل سیاسی قوی را از دیگر مشخصات یک حزب و گروه سیاسی موفق دانست و افزود: گروه‌های سیاسی نباید با اعمال و موضع گیری‌های نامناسب خود سرمایه عظیم اعتماد مردم را از دست بدهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول