اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

کسبه تشکل‌های نظارتی ایجاد کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: برای تنظیم و نظارت بر بازار باید اول خود کسبه با تشکیل تشکل‌ها یا اتحادیه‌ها بر بازار نظارت داشته باشند.

کسبه تشکل‌های نظارتی ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از ناظران افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهر کرمان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز، افزایش تقاضا و حضور چشمگیر مردم در بازار و واحدهای صنفی، لازم است که کسبه بیش از پیش به رعایت اخلاق حسنه توجه داشته باشند.

نجار با بیان اینکه رفتار کسبه باید بر مبنای ارزش‌ها، ‌اعتقادات و ایمان باشد، ابراز داشت: کسبه بازار افرادی مؤمن، ‌متدین و متعهد هستند که در تمام‌ صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب نقش خود را ایفا کرده‌اند.

نجار عنوان کرد: از کرمان به عنوان استانی مذهبی و با مردمی ولایت‌مدار و دین‌دار یاد می‌شود، کسبه باید این رفتارها را به افرادی که تازه وارد این عرصه می‌شوند، آموزش دهند و آنها این رفتارها را لمس کنند.

وی ایمان را ناظر بر وجدان کسبه ذکر کرد و افزود: کسبه باید بدانند که خداوند همواره ناظر بر رفتار همگان است.

نجار تصریح کرد: برای تنظیم و نظارت بر بازار باید اول خود کسبه با تشکیل تشکل‌ها یا اتحادیه‌ها بر بازار نظارت داشته باشند.

استاندار کرمان با قدردانی از تلاش‌های ناظران افتخاری در شهر کرمان، خاطرنشان کرد: صداقت باید همواره در سرلوحه کار ناظران افتخاری باشد.

وی با تأکید بر کار برای رضای خدا گفت: ناظران افتخاری علاوه بر انعکاس اقداماتی منفی احتمالی واحدهای صنفی،‌ رفتارهای مثبت آنها را نیز باید انعکاس دهند.

انتهای پیام/‌ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول