اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حضور تشکل‌های دینی در انتخابات بسیار موثر است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حضور تشکل‌های دینی در انتخابات و خلق حماسه‌ حضور بسیار موثر است.

حضور تشکل‌های دینی در انتخابات بسیار موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا اظهار داشت: انتخابات از جلوه‌های مهم مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: از جلوه‌های مهم مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخابات متعدد برای انتخاب مسئولان نظام توسط مردم است.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا با اشاره به اینکه یکی از انتخابات‌های مهم کشورمان یعنی انتخابات مجلس نهم، قرار است در 12 اسفند امسال برگزار شود، افزود: علاوه بر اهمیت ذاتی مجلس و لزوم انتخاب افراد شایسته برای حضور در مجلس، این مقطع زمانی از جمهوری اسلامی، شرایط خاصی دارد که اهمیت این انتخابات را دو چندان می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: روحانیون و علما در هدایت مردمی برای مشارکت گسترده و انتخاب اصلح نقش کلیدی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه روحانیون و علما در انقلاب اسلامی که با روشنگری و هدایتگری خود توانستند مردم را در مسیر اسلام و دین حق هدایت کنند، گفت: در انتخابات مجلس نهم نیز حضور علما و روحانیون در صف اول هدایت مردم نقش کلیدی داشته و مسیر مشارکت و انتخابی مطمئن را آماده می‌سازد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا اظهار داشت: حضور و مشارکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف، انتخاب اصلح مطرح است و روحانیون می‌توانند با آگاه سازی مردمی در زمینه لزوم مشارکت و حضور و نیز انتخاب اصلح را به مردم گوشزد می‌کنند.

وی هدایتگری و آگاه سازی مردم برای انتخابی مطمئن از سوی علما و روحانیون را از وظایفی برشمرد که جامعه روحانیت بر عهده دارد و افزود: در عرصه‌های خطر و بحران این روحانیون بودند که در صف اول در برابر استبداد و طاغوت ایستادند و نمادی از مقاومت و آزادگی اسلامی را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا خاطرنشان کرد: حضور تشکل‌های دینی همچون هیئات مذهبی، انجمن‌های اسلامی و فعالان فرهنگی مساجد در خلق حماسه حضور بسیار موثر است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول