اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

بسیج تشکلی ولایی و در مسیر رهبری است

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات گفت: بسیجی بودن برای همه مایه افتخار و سربلندی است و بسیج تشکلی ولایی و در مسیر رهبری است.

بسیج تشکلی ولایی و در مسیر رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش در دیدار با اعضای شورای بسیج شهرستان قاینات اظهار داشت: بسیجی بودن برای همه مایه افتخار و سربلندی است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب مسیر را برای ما مشخص کرده است و با نامگذاری دقیق و پر محتوای سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی انگشت روی نیاز ضروری جامعه گذاشته و با اجرایی شدن موضوع شاهد کاهش بیکاری و جلوگیری از تورم خواهیم بود.

فرماندار قاینات یادآور شد: کشور ما در مقایسه با قبل از انقلاب از پیشرفت بسیار بالایی برخوردار است و افتخار ما است که این پیشرفت‌ها به دست توانمند دانشمندان ایرانی حاصل شده است.

حبیبی‌منش تاکید کرد: وظیفه ما این است که در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری به صورت جدی گام برداریم.

وی همچنین به دو مورد از بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: جمله حضرت امام (ره) در مورد اینکه کاش من یک پاسدار بودم بیانگر ارزش و قداست کار خطیر پاسداری و جمله ارزشمند حضرت امام (ره) در مورد بسیج نیز که فرمودند افتخار من این است که یک بسیجی هستم ارزش و قداست کار و تلاش بسیجیان جان برکف را نشان می‌دهد.

فرماندار قاینات برای تمامی بسیجیان و پاسداران سال جدید را سالی سرشار از خیر و برکتی را آرزو کرد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول