اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم بید:

تشکل‌های تعاونی در تولید کالای ایرانی پیشتاز شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم بید گفت: از آنجایی که تعاونی‌ها اغلب دارای زیرمجموعه‌های بسیاری هستند و در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند، باید در تولید و عرضه و مصرف کالای ایرانی پیشتاز شوند.

تشکل‌های تعاونی در تولید کالای ایرانی پیشتاز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم بید، داوود ایوبی صبح امروز در جلسه هیئت مدیره شرکت تعاونی فراگیر ملی مهرگستر انگورک اظهار داشت: تعاونی‌های مصرف، تولید کالاها و خدمات باید با سرلوحه قراردادن پیام محوری سال، زمینه اجرایی منویات مقام معظم رهبری را فراهم کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم بید اضافه کرد: تعیین منشور اخلاقی در بین اعضای تعاونی‌ها در خرید و عرضه کالاهای ایرانی فرصت بزرگی را برای اقتصاد کشور فراهم می‌کند که می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات فعلی باشد.

ایوبی ابراز داشت: عشق به کالای ایرانی، عشق به استقلال کشور در تمام زمینه‌ها بوده و ماحصل آن پایداری و عزت ملت ایران در 33 سال گذشته است.

به گزارش فارس، سود بیش از 100 درصدی سرمایه اصلی، ارزش افزوده بیش از 120درصدی و سهامداری بیش از 32 هزار نفر در فعال‌سازی معدن سنگ مرمریت انگورک از مهم‌ترین اقدامات این شرکت بوده است.

برگزاری بزرگ‌ترین مجمع عمومی شرکت فراگیر ملی خرم بید در 23 فروردین ماه جاری و راهکارهای اجرایی آن از مهم‌ترین مصوبه این جلسه بود.

شرکت تعاونی فراگیر مهر گستر انگورک با عضویت بیش از 32 هزار نفر به منظور بهره‌برداری از معادن شهرستان خرم بید تشکیل شده است.

شهرستان خرم بید به مرکزیت صفاشهر در شمال فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول