اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

دولت به‌دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: دولت به‌دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است تا قبل از پایان مدت خدمت خود تمام این پروژ‌ه‌های نیمه تمام را به سرانجام برساند.

دولت به‌دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پاکدشت اظهار داشت:‌ سیاست دولت خدمتگزار بر این امر استوار شده که پروژه‌های نیمه تمام را تا پایان دولت دهم تکمیل کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعلام فرموده‌اند، گفت: تمام دستگاه‌های این شهرستان باید در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کرده و از تولیدکنندگان فعال در شهرستان پاکدشت حمایت جدی کنند.

فرماندار شهرستان پاکدشت در ادامه با اشاره به اینکه سیاست دولت خدمتگزار نیز بر این امر استوار شده تا پروژه‌های نیمه تمام را تا اتمام دولت دهم به پایان برساند. افزود: ‌دولت نهم و دهم در طول دوران خدمت خود بسیاری از پروژه‌هایی که بیش از 20 سال به صورت نیمه کاره رها شده بود را تکمیل کرده و به کشور تحویل دادند.

مقبلی با توجه به ساختار توزیع اعتبارات در شهرستان عنوان کرد: مدیران ادارات شهرستان باید نسبت به پروژهای نیمه تمام حساسیت بیشتری داشته باشند.

معاون برنامه ریزی فرماندار پاکدشت نیز در ادامه گفت: میزان اعتبارات پاکدشت 510 میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود که 280 میلیارد ریال آن در بخش آب (انتقال آب شرب سد ماملو به پاکدشت) و 210 میلیارد و 460 میلیون ریال هزینه شده که تاکنون بیش از 85 درصد از این رقم جذب شده است که به لطف خدا تا پایان سال مالی (آخر تیر ماه) تمام آن‌را جذب می‌کنیم.

علیرضا امامی افزود: بیشترین حجم اعتبارات به ترتیب در بخش آب و فاضلاب روستایی با اعتبار 22 میلیارد ریال، نوسازی مدارس و بخش راهسازی هر کدام بیش از 10 میلیارد ریال و ... اختصاص یافته است. 

این گزارش حاکی است، نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال 91 با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار و رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان پاکدشت، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، علیرضا امامی معاون برنامه ریزی فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان پاکدشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول