اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

نمایندگان به قول شرف دولتی‌ها اعتماد کردند/ استیضاح هنوز در دستور کار ما است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس تأکید کرد: امضاء کنندگان طرح استیضاح وزیر کار به قول شرف مرتضوی برای استعفا اعتماد کرده و به طور موقت این طرح را مسکوت گذاشتند.

نمایندگان به قول شرف دولتی‌ها اعتماد کردند/ استیضاح هنوز در دستور کار ما است

پرویز سروری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استیضاح عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار به این دلیل از سوی حدود 20 نماینده تدوین و به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد که یک انتصاب غیرمنطقی در سازمان تامین اجتماعی از زیرمجموعه‌های این وزارتخانه، رخ داده بود.

* تلاش مجلس برای استیضاح نشدن وزیر کار

وی تصریح کرد: از ابتدا ما تلاش کردیم که این امر به استیضاح کشیده نشود، چرا که هر طرح استیضاحی به دنبال خود حواشی و آسیب‌هایی را به دنبال دارد که نمی‌خواستیم این هزینه‌ها به کشور تحمیل شود.

این نماینده که از جمله امضاء کنندگان طرح استیضاح وزیر کار بود، با تأکید بر اینکه استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس است، گفت: با وجود این حق قانونی تلاش کردیم که استیضاح انجام نشده و فردی که در مسئولیت مدیرعاملی تأمین اجتماعی قرار گرفته از این سمت کنار برود.

سروری تصریح کرد: پس از طی فرایندی و با رایزنی‌های انجام شده، بالاخره اعلام شد که این فرد استعفا می‌کند و حتی قول شرف هم به نمایندگان داده است که این استعفا انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: ما به این قول اعتماد کرده و طرح استیضاح را به صورت موقت مسکوت گذاشتیم.

* مرتضوی نرود، استیضاح را پی‌گیری می‌کنیم

سروری متذکر شد: به طور قطع اگر این استعفا مورد قبول قرار نگرفته و مرتضوی در تأمین اجتماعی بماند، نمایندگان طرح استیضاح را برای بار دوم به جریان انداخته و با قدرت آن را پی‌گیری خواهند کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول