اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خبر داد

اجرای همایش خانواده‌های دستگاه‌های دولتی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: همایش خانواده‌های دستگاه‌های دولتی با رویکرد فرهنگی و تربیتی در استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای همایش خانواده‌های دستگاه‌های دولتی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در نخستین جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: تشکیل کمیته ارزیابی متشکل از نخبگان و صاحب‌نظران فرهنگی و اجتماعی به منظور ارزیابی و بررسی طرح‌های فرهنگی و اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اجرای همایش خانواده‌های دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان خاطر نشان کرد: اعتبارات مورد نیاز اجرای این همایش از ردیف اعتبارات حوزه فرهنگی خود دستگاه‌ها تامین می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان همچنین تاکید کرد: برنامه‌ها و اهداف همایش خانواده‌های دستگاه‌های دولتی باید مورد قبول خانواده‌ها، موثر و مورد تایید کار گروه فرهنگی و اجتماعی باشد.

احمدی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه تحقق شعار امسال از اهمیت زیادی برخوردار است، اضافه کرد: نقش اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان زنجان در این راستا از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تاکید و باور به شعار "ما می‌توانیم" در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مهم و بزرگ موثر است، ادامه داد: مستند سازی از فعالیت‌ها و اقدامات مهم نیز در ایجاد باور عمومی و فردی اهمیت زیادی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه مسجد محوری و محله محوری در اجرای طرح‌ها مد نظر مجریان قرار گیرد، یادآور شد: نیروهای مردمی ظرفیت و فرصت مناسبی در موفقیت طرح‌ها محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان و طراحان فرهنگی در استان زنجان باید خلاقیت فرهنگی داشته باشند، تصریح کرد: تبدیل شدن طرح‌ها به بسته‌های فرهنگی استاندارد از اهمیت زیادی برخوردار است.

احمدی با بیان اینکه طرح‌های پیشنهادی باید با بررسی‌های صورت گرفته اولویت‌بندی شود، خاطر نشان کرد: باید از اعتبارات به صورت بهینه و با حساسیت خاصی استفاده شود تا بیت‌المال اسراف نشود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول