اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای جوانان را بی‌نیاز از اشتغال دولتی می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های شغلی به جوانان آنان را بی‌نیاز از مشاغل دولتی می‌کند.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای جوانان را بی‌نیاز از اشتغال دولتی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری بعد از ظهر امروز در بازدید از آموزشگاه طلا و جواهر استان اردبیل اظهار داشت: دولت بر مداومت بر اصل 44 قانون اساسی در واقع در اندیشه کوچک کردن بدنه خویش است و مردم نیز باید این فرهنگ را که همه باید کار دولتی داشته باشند تغییر دهند.

وی با یادآوری اینکه پشت میز‌نشینی باید رفته رفته جای خود را به مهارت‌آموزی دهد، تصریح کرد: از آموزش‌های مرتبط با توسعه کارآفرینی حمایت می‌‌کنیم چرا که کار‌آفرینی و اشتغال پایدار ارتباط مستقیمی با تولید ملی داشته به همین لحاظ ما جوانان را به حرفه‌آموزی مطلع تشویق می‌کنیم.

سرپرست فنی و حرفه‌ای استان اردبیل با یادآوری اینکه فنی و حرفه‌ای بازوی توانمند ایجاد اشتغال برای جوانان است، گفت: جوانان ما باید یاد بگیرند تا با آموزش حرفه‌ای مشخص خود را بی‌نیاز از هر فعالیت وابسته بدانند.

صفری یادآور شد: ارایه آموزش‌هایی که می‌تواند در بازار امروز منجر به کارآفرینی جوانان شود در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های جدید برخوردار از بازار کار نسبتاً مناسب اظهار امیدواری کرد با حمایت از آموزش‌های مهارتی در رشته‌های جدید گام موثری برای اشتغال جوانان بیکار در استان برداشته شود.

سرپرست فنی و حرفه‌ای استان اردبیل بیان داشت: حمایت از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در مسیر حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه نامگذاری سال 91 بنام " تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد کنعانی مدیر این آموزشگاه نیز به اشتغالزایی این رشته و نیاز بازار کار اشاره کرد و گفت: بیش از 10 هزار نفر در استان با گذراندن این آموزش‌ها بتوانند جایی در بازار این صنف داشته باشند.

وی اظهار داشت: آموزش عملی کارآموزان در محیط واقعی کسب و کار از ابتکارات این آموزشگاه بوده است.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول