اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

دولت در کنترل گرانی‌ها ناکام مانده است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به گرانی‌ قیمت کالاهای اساسی گفت: دولت در کنترل گرانی‌هایی که به تازگی گریبان مردم و به خصوص اقشار کم‌درآمد جامعه را گرفته، ناکام مانده است.

دولت در کنترل گرانی‌ها ناکام مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی این نماینده مجلس، علیرضا منادی‌سفیدان با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در روزهای اخیر و پس از عید نوروز افزود: قیمت انواع کالاهای اساسی نظیر گوشت، مرغ، برنج، چای، حبوبات و موارد دیگر افزایش قابل توجهی داشته که این امر موجبات نگرانی مردم و نمایندگان آنها را در خانه ملت فراهم کرده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مهم‌ترین علتی که می‌توان برای گرانی‌های به وجود آمده در جامعه متصور بود، بی‌برنامگی مسئولان و مدیران اجرایی کشور است که ارتباطی به واردکنندگان کالاها ندارد.

وی ادامه داد: افراد سودجو تا حدی می‌توانند به آشفتگی بازار تأثیرگذار باشند اما به طور کامل اثرگذار نبوده و این ادعای مسئولان فقط جنبه سلب مسئولیت دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه در حال حاضر اقتصاد کشور به صورت دستوری اداره می‌شود، اظهار کرد: اداره کردن اقتصاد به صورت دستوری صحیح نیست که گرانی کالاهای اساسی نیز محصول همین روش اداره اقتصاد کشور است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه بخشی از گرانی کالاهای اساسی را ناشی از اجرای ناقص قانون هدفمندی یارانه‌ها دانست و تصریح کرد: در فاز اول اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، سهم بخش تولید از هدفمندی یارانه‌ها پرداخت نشد.

وی در پایان یادآور شد: موضوع رسیدگی به گرانی‌های اخیر در کالاهای اساسی و برنامه‌های دولت برای مهار آن در اسرع وقت در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول