اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌و‌گو با فارس:

دولت برای رفع گرانی‌ها اقدام کند/مسئولان قدر مردم را بدانند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرار نبود کالاهای اساسی افزایش قیمت داشته باشد، خطاب به مسئولان توصیه کرد که قدر این مردم را بدانند، خدمتگزار آنها باشند و برای رفع گرانی‌ها راه حل اساسی بیندیشند.

دولت برای رفع گرانی‌ها اقدام کند/مسئولان قدر مردم را بدانند

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره گرانی‌های اخیر و فشار ناشی از آن بر مردم، اظهار داشت: بخشی از این گرانی مربوط به مسائل اقتصاد جهانی و بخش دیگر ناشی از سیاست‌های اقتصادی داخل کشور است.

وی درباره کنترل قیمت‌ها در داخل تصریح کرد: سود وام‌هایی که بانک‌ها به مردم می‌دهند نباید زیاد باشد تا به آنها فشار وارد نشود لذا دولت باید در این زمینه دقت ویژه‌ای داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه بانک‌ها نباید از افرادی همچون کارخانه‌داران و تاجران سودهای کلان در برابر وام‌ها دریافت کنند، گفت: طبیعی است که این افراد این افزایش سود را بر روی کالاهای خود می‌کشند و اجناس را با قیمت بالاتر به مردم می‌فروشند از این رو اگر سود کمتری از آنها گرفته شود بر کاهش قیمت‌ها نیز موثر است.

آیت‌الله ممدوحی توجه دولت به تولیدات داخلی را یکی دیگر از راه‌های کاهش قیمت‌ها برشمرد و متذکر شد: این امر اگر با افزایش کیفیت و کاهش قیمت‌ها همراه شود موثر خواهد بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: بنا نبود کالاهای اساسی همچون آب و برق افزایش قیمت داشته باشد از این رو دولت باید جلوی افزایش تصاعدی آنها بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با متانت این فشارها را تحمل می‌کنند و آن را در مقابل پیروزی‌های پی در پی نظام کوچک می‌دانند که این کار آنها قابل تحسین است.

آیت‌الله ممدوحی خطاب به مسئولان توصیه کرد که قدر این مردم را بدانند و خدمتگزار آنها باشند و برای رفع گرانی راه حل اساسی بیندیشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول