اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری:

نمایشگاه دستاوردهای دولت عدالت‌محور در شهرکرد برپا می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت عدالت‌محور در بوستان تهلیجان شهرکرد خبر داد.

نمایشگاه دستاوردهای دولت عدالت‌محور در شهرکرد برپا می‎شود

حمیدرضا فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با برگزاری صدمین سفر استانی دولت و همزمان با سراسر کشور در بوستان تهلیجان شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه برنامه‌های جانبی مانند اجرای سرودهای ملی، محلی و حماسی، مسابقات و جشن‌های مختلف برگزار می‌شود.

فروزنده ادامه داد: همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت عدالت‌محور، از 100 فرد تأثیرگذار در اجرایی شدن پروژه‌های مصوب سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری تجلیل و قدردانی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه 100 پروژه نیز با حضور استاندار و مسئولان کشوری به‌بهره‌برداری می‎رسد.

وی گفت: بررسی مشکلات مردمی با حضور استاندار و مسئولان چهارمحال و بختیاری در حاشیه نمایشگاه یاد شده نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی به همین مناسبت است.

فروزنده خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه عکاسی بین عکاسان، خبرنگاران و عموم مردم، تجلیل از رسانه‌های جمعی، تهیه و تولید کلیپ‌های مختلف و مستند مربوط به سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری نیز از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در این زمان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: در سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری 505 طرح به تصویب رسید.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول