اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

یارانه بلیت اتوبوس‌های اصفهان جزو بدهکاری‌های دولت است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه یارانه بلیت اتوبوس‌های اصفهان جزو بدهکاری‌های دولت است، گفت: در صورتی که دولت در زمینه یارانه بلیت اتوبوس‌ها به تعهدات خود عمل نکند، به صورت قطعی قیمت بلیت اتوبوس‌های درون‌شهری افزایش می‌یابد.

یارانه بلیت اتوبوس‌های اصفهان جزو بدهکاری‌های دولت است

مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه دولت باید هر چه سریع‌تر سهم خود را از بلیت اتوبوس‌های اصفهان پرداخت کند، اظهار داشت: براساس قوانین و مصوبات بلیت اتوبوس باید به سه بخش تقسیم شود و یک بخش آن توسط مردم، یک بخش آن توسط شهرداری و بخش دیگر آن را دولت بپردازد.

وی با اشاره به اینکه هزینه تمام شده یک شهروند برای استفاده از اتوبوس‌های درون‌شهری در شهرداری محاسبه می‌شود، اضافه کرد: دولت در حال حاضر تنها بخشی از یارانه بلیت اتوبوس‌های اصفهان را پرداخت کرده است و عدم پرداخت این یارانه به صورت کامل مساوی با افزایش بلیت اتوبوس‌ها می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به صورت قطعی اگر دولت به تعهدات خود در این زمینه عمل نکند، هزینه آن به دوش مسافران می‌افتد و مردم باید بار بدقولی دولت را در راستای پرداخت یارانه بلیت اتوبوس‌های اصفهان به دوش یکشند.

وی با بیان اینکه یارانه بلیت اتوبوس‌های اصفهان جزو بدهکاری‌های دولت است، ادامه داد: در صورتی که دولت در زمینه یارانه بلیت اتوبوس‌ها به تعهدات خود عمل نکند، به صورت قطعی بلیت اتوبوس‌های درون‌شهری افزایش می‌یابد.

بهبهانی با اشاره به اینکه تمامی تلاش مدیریت شهری و مجموعه شورای شهر اصفهان برای عدم افزایش بلیت اتوبوس‌های درون‌شهری در سال جاری است، تأکید کرد: در صورت افزایش بلیت اتوبوس‌ها نیز این افزایش باید به صورت معقول و منطقی باشد.

وی با اشاره به اینکه امیدوار هستیم که این بدهکاری هر چه سریع‌تر پرداخت شود، افزود: براساس مصوبه هدفمند کردن یارانه‌ها 30 درصد از درآمد ناشی از هدفمند کردن یارانه‌ها باید به بخش حمل و نقل عمومی پرداخت شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: این مصوبه باید اجرایی شود و حمل و نقل عمومی شهر نباید با عدم اجرای این مصوبه دچار مشکل شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول