اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد خبر داد

آغاز اجرای مصوبات سفر چهارم دولت به نظرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار نظرآباد گفت: اقدامات لازم برای اجرای تمام مصوبات سفر چهارم رئیس جمهوری و هیئت دولت به این شهرستان آغاز شده است.

آغاز اجرای مصوبات سفر چهارم دولت به نظرآباد

سیدابراهیم کسائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: مسئولان ارشد دولت به ویژه شخص رئیس جمهوری همواره بر اجرای صحیح و سریع مصوبات سفرهای استانی تأکید ویژه دارند.

وی تصریح کرد: علت این امر است که مردم باید در کم‌ترین زمان تأثیر دستاوردهای سفر رئیس جمهور و هیئت دولت را در زندگی روزمره خود احساس کرده و نسبت به اجرای این برنامه‌ها نا‌امید نشوند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان نظرآباد متذکر شد: دولت همواره پس از پایان تمام سفرهای استانی با اعزام مأموران ویژه و هم‌چنین اعمال راهکارهای مختلف نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات سفرهای استانی را پیگیری می‌کند.

کسائیان افزود: هم‌چنین در ابتدای سفرهای استانی بعدی‌، ابتدا نحوه اجرای مصوبات سفر قبل مورد بررسی قرار گرفته و مسئولان استانی و مدیریت دستگاه‌های شهرستانی باید در این زمینه پاسخ‌گو باشند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت به این منطقه در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: دستگاه‌های اداری ما عملکرد خوبی در این زمینه داشتند و مردم نیز این امر را تأیید می‌کنند.

فرماندار نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت مصوبات دوره چهارم سفرهای استانی دولت به این شهرستان اشاره کرد و گفت: پیش از پایان سال رئیس جمهور در قالب چهارمین سفر استانی به شهرستان نظرآباد سفر کردند و در پایان نیز 11 طرح عمرانی ویژه از سوی هیئت دولت برای توسعه این استان به تصویب رسید.

کسائیان خاطر‌نشان کرد: این مصوبات در حوزه عمران و شهرسازی، توسعه جاده‌ای، بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش، اشتغال و فرهنگی است.

وی افزود: به طور طبیعی اجرای هر مصوبه و طرح عمرانی نیازمند زیرساخت‌هایی است که برای 11 طرح فوق در کم‌ترین زمان ممکن زیرساخت‌ها در نظرآباد فراهم شد.

کسائیان در پایان اعلام کرد: عملیات اجرایی، اجرای طرح‌های عمرانی مربوط به سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان آغاز شده است و این خبر خوشی برای مردم خواهد بود، چرا که معتقدیم تحقق کامل آنها تأثیر بسیاری در توسعه شهرستان خواهد داشت.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول