اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای:

مسئولان باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای گفت: همه مسئولان باید پاسخگوی مشکلات مردم بوده و این مشکلات را حل کنند.

مسئولان باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جلسه هئیت امنای انجمن بیماران کلیوی استان زنجان، اظهار کرد: یکی از افتخارات هر فردی در زندگی دستگیری و تلاش در راستای بهبود آلام بشری است.

وی با بیان اینکه افرادی که در راستای رفع مشکلات مردم گام بر می‌دارند، ارزشمند و محبوب هستند، تصریح کرد: رفع مشکلات مردم در سرنوشت انسان‌ها نیز موثر است.

*مشکل استان در کنار هم نبودن مسئولان است

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای یکی از مشکلات استان زنجان را در کنار هم نبودن مسئولان دانست و افزود:‌ اگر افراد جامعه  در کنار هم باشند، مشکلات جامعه به نحو مطلوبی حل می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان ادامه داد: باید افراد با نفوذ، صاحب نفس، متخصص و با تجربه از تجربیات خود برای توسعه استان استفاده کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه در کنارهم قرار گرفتن تجربه‌ها موجب حل بسیاری از مشکلات می‌شود، تصریح کرد: باید با اولویت‌بندی فعالیت‌ها در راستای حل مشکلات استان گام‌های موثر و اساسی برداشت.

وی با اشاره به اینکه همه افراد جامعه از جمله بیماران خاص نیازمند حمایت‌های جدی هستند، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی مطلوبی برای حمایت از این بیماران در کشور انجام شود.

*مردم باید نیازهای خود را از نمایندگان مطالبه کنند

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای با بیان اینکه مردم نباید نمایندگان خود را در چهار سال تصدی صندلی مجلس رها کنند، افزود: باید مردم مطالبات خود را از نمایندگان داشته و از حق خود دفاع کنند.

وی یکی از ضعف‌های استان زنجان را مطالبه‌گر‌ نبودن مردم زنجان عنوان کرد و گفت: مردم استان زنجان مطالبات به حق خود را از مسئولان پیگیری نمی‌کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه باید فرهنگ‌سازی لازم برای خواست مطالبات از مسئولان در استان صورت گیرد، خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید پاسخگوی مشکلات مردم بوده و این مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر مسئولی پاسخگوی مشکلات مردم نباشد، به درد نظام جمهوری اسلامی نمی‌خورد، یادآور شد: همه مسئولان خدمتگزاران مردم هستند.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای با بیان اینکه به عنوان خادم و خدمتگزار مردم تا جاییکه بتوانیم در کنار انجمن‌ها بوده و خدمتگزاری به مردم را وظیفه خود می‌دانیم، افزود‌: باید سخنان بیماران را شنیده و پیگیر حل مسائل و مشکلات آنان بود.

وی بر ضرورت حضور مسئولان در جلسات انجمن‌ها تاکید کرد و گفت: باید مسئولان از نزدیک در جریان امور مربوط به بیماران خاص باشند.

اسماعیلی با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند، ادامه داد: مسائل و مشکلات مردم باید با تدبیر مسئولان حل شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول