اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

حل مشکلات مردم وظیفه همیشگی مسئولان است

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: تلاش برای حل مشکلات مردم وظیفه همیشگی مسئولان است.

حل مشکلات مردم وظیفه همیشگی مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد پورجعفری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طارم با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در آینده نزدیک‌ اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) به برگزاری انتخابات با تکیه بر مردم و نیز مشارکت حداکثری مردم تاکید داشته لذا ضروری است، برای حضور حد اکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.
وی از انتخاب هیئت اجرایی انتخابات در سراسر استان خبر داد و گفت: در حدود 9 هزار نفر امر برگزاری انتخابات را بر عهده داشته که این موضوع نشان از برگزاری انتخابات به دست مردم دارد.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان افزود‌: همه ساز و کارهای انتخابات در قانون اساسی پیش‌بینی شده است که بر اساس همین قانون 25 فرآیند انتخاباتی برای انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است، که اطمینان‌، سرعت و دقت از آیتم‌های مهم این فرآیند به شمار می‌آیند.
وی تصریح کرد: با توجه بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای درست قوانین بر اساس برنامه‌ریزی، در استان زنجان نیز برنامه‌های لازم برای از قبل، حین و بعد از انتخابات در نظر گرفته شده است.
پور جعفری همه مسئولان را مکلف برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و افزود: در حال حاضر در کل استان زنجان تعامل بسیار سازنده‌ای میان هیئت اجرایی و هیئت نظارت برقرار است که این موضوع می‌تواند نقش موثری در اجرای انتخابات ایفا کند.
وی بر شعارهای انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت حد‌اکثری، عدالت محوری، قانون‌مداری و امانت‌داری از شعارهای انتخابات است در راستای عملی شدن این شعارها فعالیت‌های لازم صورت می‌گیرد.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان تلاش برای حل مشکلات مردم را برای وظیفه همیشگی مسئولان عنوان کرد و گفت: مسئولان شهرستان طارم نیز باید همت بلندی در این زمینه داشته باشند.
وی ابراز امیدواری کرد: با عنایت بر ولایت مداری مردم استان‌، امسال نیز همچون انتخابات گذشته مشارکت مردم رکورد گونه و حداکثری باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول