اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه اعلام کرد:

رفع مشکلات عمران شهری نیاز مردم قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قروه با اشاره به خواسته‌های مردم این شهرستان از مسئولان کشوری گفت: رفع مشکلات عمران شهری ازخواسته‌های مردم این شهرستان به شمار می‌رود.

رفع مشکلات عمران شهری نیاز مردم قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندجٰٰ نادر فخری عصر امروز در دیدار معاون اول رییس جمهوری با مردم شهرستان قروه گفت: رفع مشکلات سامانه انتقال آب ژاوه و آزاد به شهرستان قروهٰ سرعت بخشیدن به بزرگراه قروه - همدان و اختصاص اعتباری برای توسعه بیمارستان این شهرستان نیز از دیگر خواسته‌های شهروندان قروه‌ای از مسئولان است.

وی در سخنان خود به طرح‌های مصوب سفر هیئت دولت به این استان خبر داد و بیان داشت: در راستای سه سفر هیئت دولت به کردستان بالغ بر 246 طرح در شهرستان قروه به تصویب رسید که این امر منجر به رشد و توسعه قروه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها نیز اعتباری بالغ بر 149 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان قروه یادآور شد: سفر مسئولان کشوری به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور شرایط توسعه را سرعت می‌دهند و اعتماد مردم به مسئولان را افزایش می‌‌دهد.

فخری اضافه کرد: خوشبختانه تا پایان امسال 80 درصد روستاهای این شهرستان از راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند و این امر نیز بیانگر شاخص‌های توسعه یافتگی در شهرستان قروه است.

وی به طرح‌های توسعه‌ای در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: اجرای طرح گازرسانی در 88 روستای این شهرستان و مقاوم‌سازی شش هزار و 800 واحد مسکونی روستایی نیز از جمله این طرح‌ها است.

وی اضافه کرد: علاوه بر طرح‌های یاد شده  هم‌اکنون یک‌هزار و 956 واح مسکن مهر در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در دست اجرا است.

فرماندار شهرستان قروه در پایان سخنان خود اضافه کرد: در حال حاضر 10روستای این شهرستان با مشکلات آب شرب مواجه است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال‌جاری رفع می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول