اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاریجانی:

افزایش تولید داخل راه حل مشکلات مردم است‌

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تولید داخلی راه حل مشکلات کنونی مردم است و تمام مسئولین نیز باید این مسئله را مدنظر داشته باشند.

افزایش تولید داخل راه حل مشکلات مردم است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی لاریجانی در جمع ساوه‌ای‌های مقیم در مسجد حضرت ابوالفضل منطقه شاه ابراهیم اظهار کرد: عزم جدی مردم برای حضور در انتخابات گام مهمی برای پیشرفت کشور محسوب می‌شود و ملت ایران نیز مسائل کشور را به خوبی درک می‌کنند.

وی افزود: مردم قم باید برای آبادانی کشور حضور گسترده‌ای در انتخابات مجلس داشته باشند و راهکار این مسئله نیز انتخاب صاحب‌نظران به عنوان نماینده مجلس است، زیرا ایران امروز ظرفیت‌های خوبی برای پیشرفت دارد اما دشمنان به دنبال اختلال در مسیر پیشرفت ما هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت در پی حرکت سازنده خود سربلند و سرافراز خواهد بود گفت: مردم باید در انتخابات حضور یافته و افرادی را انتخاب کنند که از تخصص و تبحر کافی در حل مشکلات برخوردار هستند.

وی ابراز کرد: یکی از نکات مثبت انقلاب اسلامی انتخاب مسئولین کشور توسط مردم است بنابراین در شرایط کنونی که جمهوری اسلامی به افراد مجرب نیاز دارد باید انتخابی منطقی از سوی مردم صورت گیرد تا نمایندگان در مجلس بتوانند مشکلات اصلی مردم مانند گرانی و بیکاری را حل کنند.

لاریجانی با انتقاد از برخی فضاهای ایجاد شده به منظور تخریب نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس افزود: کسانی که توان خدمت به مردم را دارند باید برای حل این موضوعات تلاش کنند.

رئیس مجلس شوری اسلامی با اشاره به اینکه برخی افراد سخنان زیادی را مطرح کرده ولی به مشکل اصلی مردم توجه ندارند، گفت: افزایش تولید داخلی راه حل مشکلات کنونی مردم است و تمام مسئولین نیز باید این مسئله را مدنظر داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسئله اصلی برای کشور و شهر قم آبادانی است بنابراین کسانی که خواستار کمک به مردم قم هستند باید به فکر عمران و آبادانی این شهر باشند و باید به کسانی که به جای رقابت صحیح به فکر توزیع شب‌نامه هستند گفت تلاش کنید تا مشکلات مردم حل شود زیرا شب‌نامه و 30 دی برای آنها نان و آب نمی‌شود.

لاریجانی با انتقاد از تخریب‌های صورت گرفته افزود: مقام معظم رهبری همواره این نکته را مورد تاکید قرار داده‌اند که در انتخابات از هرگونه توهین و تخریب پرهیز شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس و کاندیداهای این دوره از انتخابات گفت: مردم شما را انتخاب نمی‌کنند که به جای حل مشکلات مردم حرف‌های سیاسی بزنید زیرا مردم قم شاهد بودند که مشکل آب شهرشان با تدبیر رهبری حل شد و اقداماتی نظیر مترو، منوریل، فرودگاه و توسعه شهرک‌های صنعتی از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در قم بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه قالیبافان از جمله خدمات مجلس هشتم بوده است افزود: مصوبه مجلس موجب شد که همه کارگران بیمه شده و آینده آنها تامین شود ضمن اینکه طرح بیمه بیکاری نیز اجرایی شده است.

لاریجانی خاطر نشان کرد: برخی به جای حل مشکل مردم شروع به فحاشی نسبت به دیگران می‌کنند اما باید توجه داشت که مشکل امروز مردم سیاست بازی نیست و سئوالی که باید از این افراد پرسید این است که آیا در این شب‌نامه‌ها سخنی از بیکاری و گرانی آمده است و آیا کسی که با فریب بخواهد به مجلس برود می‌تواند به اسلام خدمت کند یا خیر.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئله اصلی در شرایط فعلی آبادانی و حل مشکلات اساسی کشور است ادامه داد: اصلی‌ترین مسئله در انتخابات حضور گسترده مردم است بنابراین همه گروه‌ها و اشخاص باید تلاش کنند تا شاهد حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی باشیم.

وی با اشاره به سخنرانی امروز مقام معظم رهبری تاکید کرد: ایشان فرمودند که غربی‌ها همه تیرهای خود را استفاده کرده‌اند و اکنون به انتخابات چشم دارند بنابراین ملت ایران باید با حضور خود در پای صندوق‌های رأی دشمن را پس بزنند.

لاریجانی ادامه داد: حضور در انتخابات اهمیت زیادی برای جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی دارد زیرا شرکت گسترده مردم در این مسئله به دشمنان نشان می‌دهد که نباید با زبان گستاخانه با ملت ایران سخن بگویند.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول