اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

علی‌رغم وجود مشکلات مردم پشتیبان نظام هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین ضمن اعلام رشد 10 تا 20 درصدی حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن گفت: علی‌رغم وجود مشکلات مردم پشتیبان نظام هستند.

علی‌رغم وجود مشکلات مردم پشتیبان نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش جلسه تقدیر از کمیته‌ها و دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، مدیران کمیته‌ها و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی با اشاره به کسب رتبه برتر دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین گفت: این امر چیزی جز همکاری دوستان و مجموعه‌های ادارات و نهادها نبود.

وی گفت: با تدابیری که اندیشیده شد در تمام مناسبت‌ها به‌ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی اقدامات جالب توجهی صورت پذیرفت اگر چه ما معتقدیم توانایی‌های ما بیش از این‌هاست، ما معتقدیم هرچه اعتقاد بیشتر باشد اقدامات هم بهتر خواهد بود، برخی از ما متاسفانه هنوز اعتقاد در حد نیاز را نداریم.

محمودی افزود: خداوند توفیق دهد اعتقادهای ما به ارزش‌های نظام تقویت شود، در این صورت کارهای ما نیز بازده بیشتری خواهد یافت، شاید برخی از مدیران می‌توانستند قوی‌تر وارد صحنه شوند.

این مسئول تصریح کرد: البته هر که آمد و در صحنه تلاش کرد برای خود کرد، ما معتقدیم تلاش برای ارزش‌های انقلاب و امام راحل و شهدا تلاشی است که با قصد قربت باید انجام شود، تلاش برای گرامیداشت ایام‌الله تلاش برای خداست.

امام جمعه موقت ورامین گفت: دهه فجر امسال حساسیت خاص خود را داشت، باید توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کرد و زمینه‌ساز انتخابات باشکوه می‌شد، انصافا همین گونه هم بود و مردم ما در دهه فجر و نیز انتخابات نشان دادند علی‌رغم مشکلات فراوانی که وجود دارد پشتیبان نظام هستند و وقتی رهبری و مراجع دعوت کردند همه آمدند.

وی افزود: آمارهای ما رشد 10 تا 20 درصدی حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد، همه جا همین‌طور بود، حال ممکن است جایی پر رنگ‌تر و جایی کمتر اما حضور در همه جا با رشد همراه بود، پرچم انقلاب همواره باید برافراشته باشد، دشمن کم نداریم، باید عزم خود را جزم کنیم تا مراسم و مناسبت‌های فرهنگی سال‌های آینده هم با توفیق برگزار شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین سپس با بیان اهمیت 12 فروردین و 15 خرداد از مسئولان ادارات خواست با برنامه‌ریزی بیشتر زمینه‌ساز برگزاری باشکوه‌تر این مناسبت‌ها شوند.

این گزارش حاکی است، در پایان این مراسم کمیته‌های دانش‌آموزی با مدیریت مجتبی عرب‌عامری رئیس اداره آموزش و پرورش ورامین، تزئینات با مدیریت رضا کارخانه شهردار ورامین و ارتباطات و اطلاع‌رسانی با مدیریت فتح‌الله فرجی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین به عنوان کمیته‌های برتر انتخاب شدند. 

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول