اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

اولویت بازرسی شهرداری رسیدگی به مشکلات مردم باشد

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از مدیریت و کارشناسان اداره بازرسی شهرداری خواست رسیدگی به شکایات، پیگیری و حل مشکلات شهروندان تبریزی را در رأس و اولویت کارهای خود قرار دهند.

اولویت بازرسی شهرداری رسیدگی به مشکلات مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین رسالت و وظیفه ذاتی و سازمانی اداره بازرسی را دریافت شکایت مردمی از مجموعه شهرداری و تلاش برای احقاق حقوق شهروندان دانست و تأکید کرد: مدیریت و کارشناسان این مجموعه باید در راستای پاسخگویی سریع و مناسب به شهروندان حرکت کرده و در احقاق حقوق از دست رفته و پایمال شده آنان کوشا باشند.

شهردار تبریز گفت: در بازدیدی که از مجموعه بازرسی شهرداری صورت گرفت بر لزوم انجام بازدیدهای سرزده و نامحسوس کارشناسان این اداره از مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری و بررسی نحوه ارائه خدمات و رسیدگی به مشکلات مردم در شهرداری تأکید شد و اداره بازرسی موظف شد نسبت به انجام و تداوم بازرسی‌های سرزده و نامحسوس اقدام کند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد و نحوه برخورد اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری را معیار اصلی سنجش میزان و سطح رضایتمندی مردم از خدمات مجموعه شهرداری اعلام و خاطرنشان کرد: شهروندانی که به هر دلیلی از احقاق حقوق خود در مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری نا‌امید شده‌اند، چشم امیدشان به اقدام مناسب و پیگیری اصولی توأم با عدالت و انصاف از سوی اداره بازرسی است و این مجموعه باید در راستای احقاق حقوق شهروندان عمل کند.

نوین در عین حال با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه مردم ولی‌نعمت مسئولان به شمار می‌روند، گفت: مردم در طول تاریخ و به ویژه طی 33 سال گذشته از انقلاب اسلامی و در مقاطع مختلف دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرد‌‌ه‌اند و امروز نوبت ما مسئولان و مدیران اجرایی است که با تمام توان و انرژی در خدمت آنان باشیم و گرهی از مشکلات شهروندان باز کنیم.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول