اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

روحانیت التیام‌بخش مشکلات اقتصادی مردم باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: در بازار پر التهاب سکه و ارز، سخنان روحانیت می‌تواند التیام‌بخش مشکلات اقتصادی مردم باشد.

روحانیت التیام‌بخش مشکلات اقتصادی مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در گردهمایی روحانیون و ائمه جماعات ابرکوه با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: در مراسم این دهه مبارک، روحانیون باید هدایت مردم در بزرگداشت این مراسم را برعهده بگیرند و با ارشاد و راهنمایی‌های خود کمک کنند تا مردم حلاوت و شیرینی جشن انقلاب را احساس کنند و با برنامه‌ریزی کامل و جامع مراسم باشکوهی برگزار کنند.

وی افزود: آنچه باید برای مردم در این ایام اطلاع‌رسانی شود، شرایط حساس کشور است.

حسینی عنوان کرد: کشور اکنون چند مسئله را پیش‌رو دارد که یکی از این مسائل بازار پر التهاب سکه و ارز و طرح هدفمند کردن یارانه‌هاست که سخنان روحانیون می‌تواند التیام‌بخش مشکلات مردم در این زمینه باشد.

وی با یادآوری اینکه اکنون در شرایط خاصی قرار داریم، افزود: دشمن آگاه با هم‌دستی عوامل طماع خود در بازار ارز و طلا، قیمت‌های شوک‌آوری را به وجود آورده است تا فصل نتیجه‌گیری از اهداف جهاد اقتصادی را بی‌ثمر کند و از طرفی با اجرایی شدن مرحله دوم قانون هدفمند سازی یارانه‌ها، بار فشار زندگی بر دوش مردم افزایش یابد و زمینه‌های نگرانی پدیدار شود.

حسینی با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی در این راستا توسط روحانیون اظهار داشت: آنچه که روحانیون و مبلغان باید اطلاع‌رسانی کنند این است که ملت ما در این راستا آزموده و باتجربه است و به لطف خدا این گردنه سخت و بحرانی را نیز با درایت و حکمت رهبری و تلاش دولت و همراهی ملت با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

دادستان ابرکوه نیز در این مراسم اظهار داشت: تهاجم فرهنگی متوجه کشور به ویژه جوانان شده است و کوتاهی‌های روحانیون در امر اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی باعث از دست دادن نسل جوان می‌شود.

شریعت‌پناه ادامه داد: امروز به نظر می‌رسد قبح گناه از بین رفته است و بسیاری از منکرات در ملأ عام انجام می‌شود بر این اساس لزوم بحث آموزش خانواده از سوی روحانیون در منابر هر چه بیشتر احساس می‌شود.

وی با برشمردن برخی از آسیب‌های گریبانگیر منطقه بر همکاری و تعامل روحانیون با دادگستری در امر تشکیل ستادهای پیشگیری در شهرستان ابرکوه تأکید کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز با دعوت از مردم برای شرکت در کارگاه آموزشی آشنایی با سوءمصرف مواد مخدر صنعتی پس از پایان دهه فجر، بر گرامیداشت باشکوه دهه فجر تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی افزود: باید با حضور پرشکوه در برنامه‌های پیش‌رو، زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات اسفندماه را که اقتدار بیش از پیش انقلاب اسلامی را در پی دارد، فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حل مشکلات فرهنگی تنها با حضور و همت تمام مردم و مسئولان امکان‌پذیر است و امیدواریم با این تعامل سازنده، شهرستان مذهبی ابرکوه را بیشتر از گذشته به پیشینه پرافتخار خود در تمام عرصه‌ها سوق دهیم.

سرکشی از خانواده شهدای دهه فجر، شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، برنامه‌ریزی جشن باشکوه در دهه فجر و روز 17 ربیع‌الاول و مسائل فرهنگی شهرستان از مسائل مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول