اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده:

حل مشکلات اساسی مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: حل مشکل خوراک، پوشاک و مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است.

حل مشکلات اساسی مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، نورالدین رفیعی عصر امروز در دیدار کارکنان بنیاد مسکن با فرماندار شهرستان به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100 امام (ره) اظهار داشت: بدنه بنیاد مسکن از نیروهای دلسوز و زحمتکش تشکیل شده که در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در خدمت به نظام و رهبری و مردم شبانه‌روز تلاش کردند.

وی با بیان اینکه در غرب دولت‌ها مسکن مردم را توقیف  و آنها را بی‌خانمان می‌کنند، تصریح کرد: ولی در نظام جمهوری اسلامی دولت برای آحاد مردم اقدام به ساخت مسکن می‌کند.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه همه نهادهای انقلاب اسلامی وظیفه خدمت‌رسانی به مردم شهیدپرور کشور عزیزمان را دارند، تصریح کرد: نهادهای انقلاب اسلامی از بطن انقلاب و مردم شکل گرفته‌اند، که نمونه بارز این نهادها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مقوله خوراک، پوشاک و مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است، که در این زمینه عزم و اراده آهنین خود را به کار گرفته و در رفع مشکلات موجود در مسیر بهره‌مندی از امکانات بهتر از جمله مسکن گام‌های خوبی برداشته است.

رفیعی با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن در شهرستان خدابنده افزود: بنیاد مسکن شهرستان خدابنده با پرداخت بیش از 9 هزار مورد تسهیلات مسکن روستایی سهم بسزایی در حل مشکل مردم داشته است.

فرماندار شهرستان خدابنده در پایان از همه مسئولان و کارکنان بنیاد مسکن تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول