اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

رفع مشکلات مردم همیشه و در همه شرایط باید اولویت اصلی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: تلاش برای رفع مشکلات مردم همیشه و در همه شرایط باید اولویت اصلی مسئولان قرار گیرد‌.

رفع مشکلات مردم همیشه و در همه شرایط باید اولویت اصلی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد جعفری‌نسب سه‌شنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضا با دستور کار انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دفتر امام جمعه اظهار داشت: دو نوع حرکت داخلی و خارجی می‌تواند در زمره عوامل منفی در مسیر مشارکت بالای مردم به حساب آید که اول تلاش دشمن برای مأیوس کردن از حضور در انتخابات و دوم القای وجود بحران یا بزرگنمایی است.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی را خنثی می‌کند.

فرماندار گناوه از تمام اقشار و گروه‌های مختلف و آحاد مردم برای شرکت گسترده در انتخابات دعوت کرد.

فرماندار گناوه گفت: یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اصول در تمهید و پیش‌بینی فرآیند برگزاری انتخابات پیش‌بینی تعداد مطلوب شعب اخذ رأی بوده که امسال با توجه به نیاز 4 شعبه دیگر در شهرستان اضافه شده است.

جعفری‌نسب گفت: با توجه به حساسیت‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در ایام برگزاری انتخابات، مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در ایجاد فضایی آرام و به دور از تنش در حوزه تحت مسئولیت خود اقدام کرده و بر افزایش شور و نشاط انتخاباتی در میان مردم همت بگمارند.

وی بیان کرد: تلاش در جهت رفع مشکلات مردم همیشه و در همه شرایط باید اولویت اصلی مسئولان قرار گیرد که ضرورت اجرای این امر خطیر در شهرستان در ایام انتخابات مهم و ضروری است.

فرماندار گناوه اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که مهم‌ترین آنها اسلامی بودن آن است پس باید همه با هم در انتخابات نهمین دوره تلاش کنیم که این رکن اساسی که امام راحل هم به آن توجه داشته‌اند عملی شود.

جعفری‌نسب به تشریح تهدیدات سیاسی در انتخابات نهمین دوره مجلس پرداخت و گفت: یکی از نقشه‌های دشمن بهره‌برداری مغرضانه از حوادث سوریه و زیر سئوال بردن سیاست خارجی کشورمان است که همگی باید با هوشیاری و  شاخصه‌های ارائه شده از منویات مقام عظمای ولایت این تهدید را پشت سر بگذاریم.

وی بیان داشت: داوطلبان و هواداران انتخابات هم وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند و مهم‌ترین وظیفه آنان احترام به قوانین و مقررات انتخاباتی در تمامی مراحل انتخابات است.

امام جمعه گناوه نیز در این نشست گفت: پست و مقام امانتی است که بر گردن کسی است که آن را می‌پذیرد و داوطلب شدن برای مسئولیت قبول امانتداری است که نامزدهای انتخاباتی هم باید در حفظ این امانت بزرگ کوشا باشند.

حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی خطاب به نامزدها و حامیان نامزدهای انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی گفت: تبلیغات انتخابات باید در فضایی سالم و فارغ از بدگویی و بداخلاقی سیاسی انجام گیرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب بیان کرد: ان‌شاءالله با حضور گسترده و حداکثری مردم ایران و شهرستان ولایتمدار گناوه در روز 12 اسفند همچون 22 بهمن ماه جواب دندان‌شکنی به تمام طرح‌ها و نقشه‌های خام بیگانگان می‌دهیم و ثابت می‌کنیم که این انقلاب ادامه‌دهنده خون شهدا و امام شهداست.

انتهای پیام/‌ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول