اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

مشکلات سازمان‌های مردم نهاد کردستان برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از برطرف شدن مشکلات سمن‌های استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مشکلات سازمان‌های مردم نهاد کردستان برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی یکشنبه ‌شب در دیدار با دبیران سازمان‌های مردم نهاد این استان اظهار داشت:‌ برگزاری این جلسات می‌تواند تاثیرات زیادی بر رسیدن اهداف ما برای فعالیت بیشتر سمن‌ها داشته باشد.

وی در ادامه به درخواست‌های دبیران و مدیران این موسسات اشاره کرد و افزود: تحقق این درخواست‌ها می‌تواند در پیشرفت هر چه بیشتر ورزش استان نقش مهمی داشته باشد.

 

* فعالیت 30 درصد از سازمان‌های مردم نهاد کردستان در حوزه ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد:‌ در حال حاضر 30 درصد از سازمان‌های مردم نهاد استان در بخش ورزش آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند که این مهم می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کند.

به گفته عبداللهی، 70 درصد فعالیت این سمن‌ها در حوزه‌های دیگر همچون فرهنگی، هنری، ادبی و غیره است که امیدواریم با تلاش هر چه بیشتر شاهد افزایش فعالیت‌های این سمن‌ها در حوزه ورزش باشیم.

وی در ادامه به تمدید مجوز سازمان‌های مردم نهاد استان اشاره کرد و افزود: طبق آخرین نامه ارسال شده از سوی مرکز ان‌جی‌اوها موظف شده‌اند در مدت زمان شش ماه نسبت به تمدید و اخذ مجوز خود اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد:‌ با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اداره‌ کل برای تمدید و اخذ مجوز آنها در سطح استان آمادگی لازم را دارد و آنها با در دست داشتن مدارک خود می‌توانند برای تمدید مجوزهای خود اقدام کنند.

به گفته عبداللهی، فعالیت سازمان‌های مردم نهاد مانند باشگاه‌های ورزشی است که باید برای توسعه و تقویت هر چه بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌هایشان به صورت مستمر به اداره کل ورزش و جوان مراجعه کنند تا ما نیز از آنها حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

وی خواستار برگزاری این جلسات به صورت مداوم شد و افزود:‌ برگزاری این جلسات می‌تواند ما را با ایده‌ها، راهکارهای مناسب برای تقویت و رفع مشکلات آشنا سازد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان با بیان اینکه ادغام اداره تربیت بدنی و سازمان جوانان مسئولیت‌های ما را سنگین‌تر کرده است، گفت: انجام این مسئولیت به صورت کامل و دقیق و همچنین تحقق اهداف، نیازمند همکاری و تعامل هر چه بیشتر مسئولان سازمان‌های مردم نهاد است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول