اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازی ابوالفضل پورعرب انجام می‌شود

ساخت تله فیلم "جاودانگی" در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: همزمان با انجام مسابقات سنتی کشتی باچوخه قهرمانی کشور در اسفراین فیلم تلویزیونی «جاودانگی» از تولیدات صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی با بازی ابوالفضل پورعرب کلید خورد.

ساخت تله فیلم "جاودانگی" در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی، همزمان با انجام مسابقات سنتی کشتی با چوخه که همه ساله طبق سنت دیرین در روز 14 فروردین در گود زینل‌خان اسفراین برگزار می‌شود، تله فیلم جاودانگی از تولیدات صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی با حضور سجادی معاون ورزش وزارت ورزش و جوانان، مسئولان استانی و محلی و بازی ابوالفضل پورعرب کلید خورد.

صحنه‌های پایانی فیلم هم‌زمان با مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور در گود زینل‌خان شهرستان اسفراین مقابل دوربین حسن سلطانی رفت.

تله فیلم جاودانگی به مدت 90 دقیقه با تهیه‌کنندگی محسن دانشور و کارگردانی محسن توکلی و به سفارش صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی در حال تولید است. 

ابوالفضل پورعرب، عنایت بخشی، جمشید صفری، سعید هرانف، مصطفی غلامی آبادانی، سارا جنتی، سارا نازپرور و مخدره چوب‌دار بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

"جاودانگی" روایت دو پهلوان کشتی (رسول و جواد) با چوخه است که یکی از آن‌ها (جواد) در حین تمرین (با رسول) به طور تصادفی کشته شده و رسول به قتل متهم می‌شود.

حاج ولی، معتمد محل در پی رضایت گرفتن از خانواده مقتول و بازگرداندن رسول به میدان برای شرکت در مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور که همه ساله چهاردهم فرودین ماه برگزار می‌شود، است. در این حین برای آن‌ها اتفاقاتی رقم می‌خورد که سرنوشتشان را تغییر می‌دهد.

تصویربرداری این تله فیلم در لوکیشن‌های گود کشتی با چوخه زینل‌خان اسفراین، روستای روئین و ... صورت می‌گیرد.

این تله فیلم که پیش تولید آن از اسفند ماه آغاز شد تصویربرداری آن بیش از یک ماه به طول می‌انجامد و تا پایان شهریور سال 91 برای پخش از شبکه اترک و شبکه‌های سراسری آماده می‌شود.

عوامل این تله فیلم شامل تهیه کننده: محسن دانشور، کارگردان: محسن توکلی، نویسنده: حسام مطلبی، محمد قانعی‌فرد، برنامه‌ریز: مهدی مطلبی، دستیار اول کارگردان: افشین آقایی، منشی صحنه: ثریا ریاحی‌راد، مدیر تصویربرداری: حسن سلطانی، تصویربردار دوم: کوروش مرشد سلوک، صدابردار: حمیدرضا اسلامی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری‌فر، طراح گریم: علیرضا باقربیگی، مدیر تولید: مهدی مجلل، مدیر تدارکات: شاهین رادفر، مجری طرح: محبوبه مجلل، دستیار تهیه: بهرام اندرخو، عکاس و روابط عمومی: پیام نصیری‌خرم هستند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول