اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تأکید کرد

لزوم انعکاس مطلوب ایام فاطمیه توسط صدا و سیما

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: صدا و سیما باید در انعکاس مطلوب ایام فاطمیه و حضور پرشور مردم در هیئات اهتمام ویژه داشته باشند.

لزوم انعکاس مطلوب ایام فاطمیه توسط صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌اکبر فامیلی‌کریمی پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد استانی سوگواره یاس نبوی اظهار کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود.

وی گفت: ساماندهی لازم از جانب متولیان امور اجرایی و فرهنگی در هرچه برگزار شدن سوگواری ایام فاطمیه یکی از اولویت‌های کاری مسئولان در این ایام است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: چگونگی برگزاری سوگواری ایام فاطمیه در همدان باید به عنوان الگو در کشور مطرح شود چرا که ظرفیت‌های معنوی استان شرایط لازم برای تحقق این مهم را فراهم کرده است.

وی با تأکید بر لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در ایام فاطمیه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان مسئول ارزیابی عملکرد سازمان‌های مختلف در این ایام است.

فامیل‌کریمی ضمن تأکید بر فضاسازی مناسب در سطح شهر خاطرنشان کرد: صدا و سیما باید در انعکاس مطلوب مراسم‌های مذهبی و حضور پرشور مردم در هیئات اهتمام ویژه داشته باشد.

وی عنوان کرد: نظم و انضباط کافی باید در ارتباط با حضور هیئت‌های حسینی در میادین مختلف شهر لحاظ شود و بازاریان نیز به طور همگانی با هماهنگی اصناف در مراسم‌های ایام فاطمیه حضور پرشور داشته باشند.

در ادامه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه بقاع متبرکه را به منظور حضور مردم در ایام فاطمیه و در راستای تبدیل بقاع به قطب فرهنگی مهیا کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی اضافه کرد: سال گذشته شاهد حضور 10 هزار نفری مردم در امامزاده عبداله همدان بودیم که این رقم در سال جاری یقیناً افزایش پیدا می‌کند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال جاری 67 بقعه در سراسر استان همدان برای حضور گسترده مردم در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) مشخص شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول