اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی:

خودباوری و رفاه جامعه در گرو تولید ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی گفت: خودباوری و رفاه جامعه در گرو تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

خودباوری و رفاه جامعه در گرو تولید ملی است

محمدرضا کفاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در اسلام، شاخص اصلی رشد و تعالی فرهنگ اسلامی است و اقتصاد وسیله‌ای برای رسیدن به آن رشد و تعالی فرهنگ اسلامی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر بحث اقتصادی را در قالب سیاست‌های اقتصادی تبیین کرده‌اند.

کفاشی با بیان اینکه یک شاخه از جهاد اقتصادی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، گفت: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برابر است با مصرف کالای ایرانی که بحث اشتغال، ایجاد فرهنگ کسب و کار، ایجاد خودباوری، درآمد بیشتر و رفاه جامعه در گرو تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های دفتر اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی برای سال جاری گفت:‌ فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانی، تبلیغ کالای ایرانی از طریق رسانه‌ها و ائمه جماعات و برگزاری نمایشگاهی از تولیدات استان به عنوان نمایشگاه توانمندی خراسان‌شمالی از جمله برنامه‌های این دفتر در راستای پیشبرد اهداف شعار امسال است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی همچنین دعوت از تولیدکنندگان برای تولید کالای با کیفیت برای اطمینان مصرف‌کنندگان، اطمینان خاطر به تولیدکنندگان برای حمایت مادی و معنوی از آنان، تشکیل کمیته‌ای از دستگاه‌های مسئول برای شناسایی مشکلات سر راه تولید و حمایت از تشکیل شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای برای راهنمایی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را از دیگر برنامه‌های این دفتر عنوان کرد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول