اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری:

حمایت از تولید ملی سرفصل سیاست‌های اجرایی در توسعه صنعتی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی سرفصل سیاست‌های اجرایی در توسعه صنعتی است.

حمایت از تولید ملی سرفصل سیاست‌های اجرایی در توسعه صنعتی است

رضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که منبعث از تدبیر، درایت و ظرافت منحصربه‌فرد مقام معظم رهبری است در قالبی متکثر و متنوع، تمامی ابعاد توسعه اقتصادی را در بر می‌گیرد.

وی افزود: اگر از منظر برنامه‌های توسعه متوالی و همچنین چشم‌انداز 20 ساله شعار امسال مقام معظم رهبری را مورد مداقه قرار دهیم، می‌توان دریافت که این شعار به مثابه چتری برای همه حوزه‌ها، به‌ویژه حوزه اقتصاد است.

گنجی تصریح کرد: با توجه به آنکه معظم‌له، بخش صنعت را پیشقراول توسعه اقتصادی قلمداد فرمودند، پس از زاویه متناسب با چشم‌انداز 20 ساله، سیاست‌گذاران، متولیان و مجریان دایره صنعت باید در جبهه مقدم برای تحقق حداکثری شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فعالیت کنند، برهمین اساس این شعار سرفصل سیاست‌های اجرایی در بخش صنعت در سال 91 خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری تحقق در راستای علل و خاستگاه نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری را امری ضروری برشمرد و افزود: در بررسی اجمالی این روند به ‌ویژه در سال‌های اخیر، آنچه بیش از هر چیز به ذهن متبادر می‎شود رویکرد خاص به مباحث توسعه‌ای است.

وی ادامه داد: توالی نامگذاری سال‌ها در پنج ساله اخیر این دغدغه را آشکارتر می‌کند، نوآوری و شکوفایی، اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف، جهاداقتصادی و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سلسله شعارهای پنج سال گذشته است و به خوبی از وزانت مسئولیت متولیان بخش‌های اقتصادی به‌ویژه صنعت حکایت می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری سپس به تشریح سیاست‌ها، اهداف و عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران پرداخت و گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‍‌های صنعتی ایران مولود انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این سازمان و شرکت‌های تابعه در استان‌ها با توجه به امکانات و اعتباراتی که در اختیار داشت، شرایط بالقوه ارزشمندی را با ایجاد و احداث شهرک‌ها و نواحی صنعتی در پهنه جغرافیایی ایران اسلامی به یادگار گذاشته است.

گنجی اضافه کرد: پس از آنکه وظایف حمایتی از حیطه صنایع کوچک نیز بر رسالت این سازمان افزوده شد، مجموعه فعالیت‌های انجام شده مستند گویایی از توفیق مطلوب در این عرصه است.

وی تأکید کرد: آنچه این زمینه‌های پرداخت شده را شکوفا می‌کند، همدلی، همراهی و هماهنگی تمامی بخش‌های مرتبط برای جذب و جلب سرمایه‌گذاری خواهد بود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول