اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

همه برای اجرایی شدن تولید ملی گام بردارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: مردم و مسئولان باید در راستای اجرایی شدن تولید ملی گام بردارند و به متخصصان و کارگران و صاحبان سرمایه در این امر مهم کمک کنند.

همه برای اجرایی شدن تولید ملی گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در گردهمایی ائمه جمعه این استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: باید ملت ایران به تولید باکیفیت و مناسب اهمیت داده و این کشور نیازمندی‌های خود را توسط متخصصان، کارگران و صاحبان سرمایه در ایران اسلامی تامین کند.

وی تصریح کرد: اگر کشوری بتواند نیازمندی‌های خود را به طور مطلوب تامین کند این کشور دیگر نیاز خود را به کالاهای کشور دیگر نمی‌بیند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تولید کالاهای باکیفیت توسط صاحبان سرمایه عنوان کرد: وقتی تولید محصولات با کیفیت توسط کارخانه‌ها جریان پیدا کند همین جریان پیدا کردن کارخانه‌ها و رونق محصولات مطلوب توسط کارگران و کارفرمایان کشورمان سبب کم شدن وابستگی به غرب می‌شود.

امام جمعه قزوین به اولویت قرار دادن این پیام خطاب به مسئولان و مردم تاکید کرد: باید مردم و مسئولان این پیام را نصب‌العین خود قرار داده و تلاش کنند شعار امسال مقام معظم رهبری در کشور تحقق بیشتری پیدا کند.

آیت‌الله باریک‌بین به نظارت بیشتر مسئولان بر کالاهای تولید شده در کشور تاکید و خاطرنشان کرد: باید دست‌اندرکاران امر صنعت و مسئولان اداره استاندارد استان قزوین نظارت بیشتری بر روی کالاهای تولید شده داشته باشند تا کالای خوبی به دست مردم برسد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن روز ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح ما با فرماندهی معظم کل قوا در آمادگی مطلوبی قرار داشته و هرگونه تهدیدی را از سوی دشمنان این نظام مقدس با پاسخ کوبنده‌ای جواب می‌دهند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امروز ایران اسلامی، مقتدرانه در سایه رهبر معظم انقلاب بوده و با بصیرت در تمام صحنه‌های این انقلاب حضور هوشیارانه‌ای دارد و هرگونه توطئه‌ای از سوی دشمنان خارجی را خنثی می‌کند.

گفتنی است در ابتدای این گردهمایی حجت‌الاسلام محمدتقی بهبودی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی به ائمه جمعه استان سفارش کرد که در خطبه‌های نماز جمعه در رابطه با این مسئله مهم برای مردم نمازگزار ایراد سخنرانی کنند.

حجت‌الاسلام بهبودی از طرف خود و ائمه جمعه استان قزوین از زحمات نیروی انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت در ایام تعطیلات نوروزی قدردانی کرد.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول