اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر تاکید کرد

پرهیز از یک جانبه نگری در حمایت از تولید ملی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در تحقق شعار حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی از یک جانبه نگری پرهیز شود.

پرهیز از یک جانبه نگری در حمایت از تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از تولید ملی فقط مختص حوزه اقتصاد نیست بلکه همه حوزه‎ها را در بر می‎گیرد.

وی تصریح کرد: تولید ملی در حوزه فکری، علمی و فرهنگی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و حتی شاید از تولیدات اقتصادی نیز قوی‎تر باشد.

امام جمعه بوشهر افزود: همواره تولید ملی با نگاه اقتصادی مورد بررسی قرار می‎گیرد در حالی که تولید ملی حوزه بسیار گسترده‎ای دارد و می‎توان با استفاده از ظرفیت نخبگان برای تولید علم و رشدی در شان ایران اسلامی و رسیدن به مرجعیت علمی فضای مناسبی فراهم کرد.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: حمایت از کار و سرمایه ایرانی در عرصه اقتصاد نیازمند رشد کمی و کیفی تولیدات داخلی است.

وی تصریح کرد: برای تحقق این شعار مقام معظم رهبری باید به امر سرمایه‎گذاری در این فضاهای تحریم و تهدید توجه کنیم و مدیریت سرمایه داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر گفت: در همین راستا مباحث فرهنگی، منابع ملی و نخبه‎پروری و حمایت از کار و سرمایه و سرمایه‎گذاری فرهنگی نباید مغفول بماند.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر انجام اقدامات ویژه در این زمینه اضافه کرد: باید از فعالیت‎های نرم‎افزاری، عملیات‎ها و زیرساخت‎های فرهنگی حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: در تولید ملی اصل سرمایه‎گذاری فرهنگی امر بسیار مهمی است و باید از طریق تولیدات فرهنگی و توجه به سرمایه‎گذاری در این حوزه به مرجعیتی در منطقه تبدیل شویم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول