اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

نگرانی در اعتبارات شهرداری تبریز وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: قطعا اعتبارات حمایتی وزارت کشور در خصوص شهرداری تبریز تحقق مییابد و جای نگرانی در این خصوص نیست؛ گرچه ممکن است تاخیراتی پیش آید.

نگرانی در اعتبارات شهرداری تبریز وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی در جلسه‌ای که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و برای رسیدگی به درخواست‌ها و ادعاهای شهرداری تبریز در خصوص مشکلات شهری تشکیل شد، با تاکید بر ادامه این گونه جلسات، از شهردار تبریز خواست تا جهت آگاهی بیشتر از روند مباحث، حضور پررنگ‌تری در جلسات مختلف مربوط به حوزه کاری شهرداری داشته باشد.
وی با بیان این که خدمات شهرداری تبریز در سطح شهر قابل چشم‌پوشی نیست، اظهار امیدواری کرد نتیجه مباحث مطرح شده، دلگرمی بیشتر شهروندان و ارتقای سطح رفاه آنها باشد.
بیگی با اشاره به تسهیلات دولت در حمایت از شهرداری‌ها افزود: قطعا اعتبارات حمایتی وزارت کشور در خصوص شهرداری تبریز تحقق خواهد یافت و جای نگرانی در این خصوص نیست؛ گرچه ممکن است تاخیراتی پیش آید.
در این جلسه اعلام شد مطالعه طرح جامع شهر تبریز که در سال 1390 شروع شده طبق قرارداد در دی ماه 1391 به تمام خواهد رسید.
همچنین موضوع انحصار پشتیبانی و تامین قطعات جایگاه‌های CNG، مطرح و مقرر شد با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی و با حضور شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان و سایر دستگاه‌های مربوطه، جلسه‌ای در خصوص استفاده از توانمندی‌های شرکت کمپرسورسازی تشکیل شود.
همچنین در خصوص پرونده‌های تخلفات ساختمانی و مطالبه عوارض نوسازی از مؤدیان در منطقه مورد اختلاف فرمانداری شبستر و شهرداری تبریز، مقرر شد عوارض و مطالبات مربوطه توسط فرمانداری شبستر اخذ و ساز و کار لازم توسط معاونت عمرانی استانداری جهت اعمال مدیریت از طریق شهرداری منطقه 6 تبریز پیش‌بینی شود.
همچنین بر همکاری سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز با مدیریت بحران استان تاکید و مقرر شد ابلاغ‌های ستاد حوادث غیرمترقبه سریعا از سوی شهرداری اقدام شود.
همچنین مقرر شد 41 هکتار زمین بر اساس مصوبه سفر دوم ریاست جمهوری به استان، جهت ساماندهی و حل مشکل حاشیه‌نشینی شهر تبریز از سوی سازمان مسکن و شهرسازی به صورت علی‌الحساب به شهرداری تبریز واگذار شود.
همچنین با توجه به پرداخت یک میلیارد تومان از سوی استانداری برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس، مقرر شد شهرداری تبریز هم برای انجام تعهدات خود یک میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری هزینه کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول