اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ‌شهرستان شوشتر:

اعتبارات منطقه یک شهرداری شوشتر با دیگر مناطق قابل مقایسه نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان شوشتر گفت: اعتباراتی که از طرف شهرداری شوشتر در منطقه یک هزینه شده است با دیگر مناطق قابل مقایسه نیست.

اعتبارات منطقه یک شهرداری شوشتر با دیگر مناطق قابل مقایسه نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: در سال‌های ابتدایی شورای سوم در مناطق مختلفی از منطقه یک شهرداری شوشتر هزینه‌های میلیاردی برای شهروندان انجام شده است و این هزینه‌ها با اعتباراتی که در منطقه دو و سه اجرایی شده است قابل مقایسه نیست.
وی افزود: در شرایط کنونی بدنه‌سازی خیابان طالقانی در دستور کار قرار گرفته است که تا سه سال آینده که این پروژه به پایان می‌رسد بیش از 45 میلیارد ریال بدون تعدیل پروژه و بیش از 55 میلیارد ریال با احتساب تعدیلات پروژه در این منطقه تنها در یک پروژه هزینه خواهد شد که این اعتبارات با هزینه‌های انجام شده در منطقه دو و سه شهرداری قابل مقایسه نیست.
رئیس شورای اسلامی شهرستان شوشتر خاطر‌نشان کرد: در سال نخست شورای سوم همه کوچه‌های منطقه کمیته سوخت، بلیطی و... آسفالت شده است و این درحالی است که این پروژه روکش مجدد آسفالت بود ولی در فرهنگ‌شهر خیابان‌های متعددی وجود دارد که حتی برای یک‌بار نیز آسفالت نشده‌اند.
وی تاکید کرد: در بخش‌های زیادی از منطقه یک شهرداری زمینی برای احداث پارک وجود ندارد ولی در منطقه سه شهرداری به دلیل تازه احداث بودن، زمین‌های زیادی با کاربری فضای سبز وجود دارد که در دستور کار برای احداث پارک قرار گرفته‌اند و از این نظر نباید ناراضی بود زیرا تازه، احداث نخستین پارک‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
رسولی با تاکید بر اینکه پروژه‌های آسفالت به دلیل افزایش چشم‌گیر قیمت قیر بسیار هزینه‌بر شده‌اند و به این دلیل باید برای تامین اعتبار برای خرید قیر در بورس چاره‌اندیشی شود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان شوشتر تاکید کرد: باید مردم را از شرایط موجود آگاه کرد و نباید با دامن زدن به مشکلات، مشکلی بر مشکلات شهرداری اضافه کنیم.
وی افزود: قیمت قیر در ماه‌های گذشته از قیمت یک میلیون ریال در هر بشکه به قیمت شش میلیون ریال در هر بشکه رسیده است که این قیمت هزینه‌های فراوانی را به شهرداری اضافه کرده است.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول