اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار کردستان:

عدم پرداخت اعتبارات به شهرداری‌هایی که به کتابخانه‌ها بدهی دارند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: اعتبارات عمرانی به شهرداری‌هایی که مطالبات کتابخانه‌ها را پرداخت نکرده‌اند، اختصاص پیدا نخواهد کرد.

عدم پرداخت اعتبارات به شهرداری‌هایی که به کتابخانه‌ها بدهی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی امروز در جمع کتابداران سطح استان در سالن دولت استانداری با تاکید بر پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی اظهارداشت: شهرداری‌هایی که بدهی خود را به کتابخانه‌های عمومی استان پرداخت نکنند اعتبارات عمرانی به آنها اختصاص پیدا نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: شهرداری‌ها باید به تعهدات خود در راستای کمک به کتابخانه‌های عمومی عمل کنند تا موجب افزایش و ارتقای فرهنگ عمومی مردم شوند.
شهبازی ادامه داد: شهرداری‌ها با پرداخت نیم درصد درآمدشان به کتابخانه‌ها موجب افزایش شاخص‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و عمرانی کشور خواهند شد.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه وجود طرح‌های نیمه‌تمام یکی از مشکلات استان است، افزود: متاسفانه وجود این طرح‌ها در سطح استان نارضایتی و ناکارآمدی نظام را در دیدگاه عموم مردم ایجاد کرده است.
شهبازی با تاکید بر اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام استان تا سال آینده،خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام با جدیت و تلاش بیشتری فعالیت کنند.
وی عنوان کرد: از امسال طرح‌ها و برنامه‌های جدید را زمانی در استان شروع خواهیم کرد که امکانات اولیه آن تامین شده باشد تا در مدت دو یا سه سال آنها را به بهره‌برداری برسانیم.
وی از تلاش کارکنان کتابخانه‌های عمومی در کسب رتبه‌های برتر کشوری در زمینه‌های مختلف قدردانی کرد و اضافه کرد: باید در جهت انجام کارهای ابتکاری و نو در سطح استان بیشتر تلاش شود تا شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول