اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاوه خبر داد

اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری پاوه

خبرگزاری فارس: فرماندار پاوه گفت: 8 میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برای سال 90 به شهرداری پاوه اختصاص یافت.

اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری پاوه
به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه، حسین خدرویسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه که ظهر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، امام جمعه پاوه و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد، اظهار کرد: از محل اعتبارات سال 90 سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری 8 میلیارد ریال به شهرداری پاوه و 6 میلیارد ریال هم به شهرداری‌های دیگر نقاط شهری شهرستان اختصاص یافت.
وی از نگاه ویژه دولت به شهرستان پاوه تقدیر کرد و گفت: در حوزه عمران بیشترین آمار پیشرفت استان مربوط به شهرستان پاوه است که جا دارد از همه مسئولانی که در دستیابی به این مهم سهیم بوده‌اند تشکر کنیم.
فرماندار شهرستان پاوه تصریح کرد: این شهرستان در سایه رهنمودهای مدبرانه امام جمعه فهیم خود و با داشتن روحانیت بیدار جایگاهی بلند در استان و حتی کشور پیدا کرده که تمجید مقام معظم رهبری از ماموستا قادری و مردم این خطه گویای این واقعیت است.
وی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان از 5 کانون به 12 کانون افزایش یافته و انجمن و نهادهای فرهنگی هم به طور منظم به برگزاری جلسات و ترغیب جوانان به شرکت در امور فرهنگی مشغول هستند.
خدرویسی تصریح کرد: با وجود همه این اوصاف پیچیدگی مقوله فرهنگ اجازه یک لحظه غفلت را به ما نمی‌دهد چرا که تأثیر این مقوله بر فرهنگ عمومی مردم انکار‌ناپذیر بوده و باید با کار مطالعاتی عمیق و تلاش مضاعف برنامه‌های از پیش تعیین شده را در جامعه پیاده کرد.
فرماندار پاوه ضمن اشاره به رایزنی‌های مقدماتی انجام گرفته با استاندار کرمانشاه در خصوص احداث مرکزی به عنوان مرکز همایش‌های اورامانات در شهر پاوه از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست موضوع را تا قطعی شدن آن پیگیری کند.
در این جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی به بیان دیدگاه‌های خود در مورد مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان پاوه پرداختند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاوه با انتقاد از شهرداری پاوه به علت عدم پرداخت نیم درصد درآمد این شهرداری به کتابخانه عمومی پاوه از کمبود فضا و سرانه کتاب این شهر گلایه کرد.
جمال ابراهیمی شهردار پاوه هم در پاسخ به این انتقاد اظهار کرد: شهرداری پاوه آماده پرداخت این پول به کتابخانه پاوه است همچنانکه این وجه در سال گذشته هم به طور کامل تسویه شده و در اختیار کتابخانه قرار گرفته است و امسال نیز در صورت محاسبه این وجه و تسلیم اسناد به امور مالی شهرداری نسبت به پرداخت آن اقدام خواهیم کرد.
گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه سید امجد افصحی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه نیز با ارائه آماری گفت: گسترش کانون‌های فرهنگی مساجد، ثبت انجمن‌های شهرستان و تشکیل خانه موسیقی پاوه با 120 نفر عضو از برنامه‌های انجام شده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال جاری بوده است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول