اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبار دولتی به شهرداری‌ها؛

40 درصد اعتبارات به شهرداری اردبیل اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: از محل اعتبار دولتی در نظر گرفته شده در سفر چهارم رئیس جمهور برای شهرداری‌های استان اردبیل باید 40 درصد آن در اختیار شهرداری اردبیل قرار گیرد.

40 درصد اعتبارات به شهرداری اردبیل اختصاص یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون عمرانی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: این مبلغ با اعتبار 50 میلیارد تومان مختص شهرداری‌های استان اردبیل است اما با توجه به اینکه بیش از 50 درصد جمعیت استان اردبیل در مرکز استان و شهر اردبیل سکونت دارند ما در حداقل خواسته و مطالبه خود انتظار داریم 40 درصد این اعتبار برای شهرداری اردبیل در نظر گرفته شود.
سخنگوی شورای شهر اردبیل افزود: با اختصاص این اعتبار می‌توان عملیات اجرایی پل غیر هم‌سطح ایستگاه سرعین را آغاز کرد.
وی تصریح کرد: ما برای تکمیل رینگ کمربندی اول شهر اردبیل به احداث این پل نیازمند هستیم تا مکمل سایر پل‌های احداث شده در شهر اردبیل باشد و بسیاری از مشکلات ترافیکی را در این شهر برطرف کند.
شاکر در ادامه سخنان خود به ادغام برخی از سازمان‌ها در شهرداری با هدف کوچک‌سازی مجموعه خدمات‌رسانی شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: با این اقدام بیشتر مسایل و مشکلات ناشی از حجم بالای کار برطرف می‌شود و امیدواریم تا حدود زیادی با یک فرهنگ‌سازی درست مردم به شهرداری و شورای شهر در خدمات‌رسانی مناسب کمک کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سخنگوی شورای شهر اردبیل بیان داشت: همه می‌خواهند شهری آباد داشته باشند اما مشارکت مردمی و درآمد شهرداری کفاف نمی‌کند و مشکل فعلی شهرداری اردبیل جذب اعتبارات دولتی و مشارکت‌های مردمی است.
شاکر در بخش دیگری از سخنان خود تکمیل پروژه‌های بزرگ در سطح شهر، احداث کمربندی دوم و بزرگراه ولایت را از جمله اقدامات شورای دوم و سوم اردبیل برشمرد.
وی تصریح کرد: همه این فضاسازی‌ها سبب شده تا از بار ترافیکی شهر اردبیل کاسته شود و در یک فرآیند مناسب بتوانیم رضایت شهروندان را فراهم کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول