اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال 90 اتفاق افتاد

اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار در شهرداری کامیاران

خبرگزاری فارس: شهردار کامیاران گفت: شهرداری کامیاران در سال ‌جاری بیش از 70 میلیارد ریال را جذب و هزینه کرده است.

اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار در شهرداری کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ناصر الماسپور عصر امروز در نشست سالانه پرسنل این مجموعه با اشاره به نقش و اهمیت افزایش سطح کیفیت خدمات به مردم در رشد و توسعه خدمات شهری، اظهار کرد: در سال ‌جاری شهرداری کامیاران با بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای متعهد خود شاهد پیشرفت و تغییر و تحول بزرگی در شیوه و نحوه خدمات به همشهریان بوده است.

وی افزود: با جذب اعتبارات 30 میلیارد ریالی از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه میزان اعتبارات جذب‌شده در سال‌ جاری توسط شهرداری کامیاران به بیش از 70 میلیارد ریال رسیده که این اعتبارات موجب فراهم شدن زمینه و بستر تغییر و تحول در شهر کامیاران می‌شود.

شهردار کامیاران اضافه کرد: با ساماندهی دستفروشان، صنوف و مشاغل مزاحم به زودی معضل سد معابر  و ترافیک خیابان‌های گیلانی و شهید بهشتی مرتفع می‌شود.

الماس‌پور تصریح کرد: با عملیاتی شدن مراحل احداث پل بر روی رودخانه شهر کامیاران در کنار ترمینال شهدا این شهر علاوه بر رفع و کاهش بار ترافیکی در شهر محور تردد جدیدی نیز مابین بخش شرقی و غربی شهر ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری کامیاران در سال‌جاری، افزود: احداث ساختمان اداری شهرداری در چهار راه ادهم مظفری با اعتبار 10میلیارد ریال، آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر و شهرک بعثت فاز 3 به میزان 50 هزار متر مربع با هزینه 10 هزار میلیون ریال، جدول‌گذاری سطحی برای هدایت آب‌های سطحی با 2 هزار متر طول به مبلغ 3 هزار و 500 میلیون ریال از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در سال‌جاری بوده است.

شهردار کامیاران در ادامه جدول‌گذاری و کف فرش بتونی 2 هزار و 500 متر مربع با یک‌هزار میلیون ریال، ساماندهی فاز اول پارک تپه پیر محمد در قالب 6 هکتار با اعتبار بالغ بر 73 هزار میلیون ریال، اجرا و احیای پارک بین محله‌ای فاز 1 شهرک بعثت به میزان 1.5 هکتار و فاز 3 شهرک بعثت به میزان 1 هکتار با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 500 میلیون ریال را از دیگر اقدامات شهرداری کامیاران در سال 90 عنوان کرد.

الماسپور به ساماندهی دریاچه مصنوعی شهر (با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیون ریال اشاره کرد و افزود: انتقال آب دریاچه مصنوعی شهر از خروجی تونل گاوشان در کارگاه خروجی شیروانه به طول 720 متر با دهنه 500 میلی‌متر و صرف اعتباری بالغ ببر یک‌هزار و 450 میلیون ریال از دیگر اقدامات شهرداری در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به مطالعه و ساماندهی ورودی و خروجی شهر کامیاران از طرف کرمانشاه به طول 500 متر طول با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیون ریال، تصریح کرد: مطالعه و ساماندهی ورودی و خروجی شهر از طرف سنندج به طول 400 متر با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیون ریال، ساماندهی و کف فرش کوچه‌های اطراف باشگاه بانوان با اعتبار 4 هزار و 500 میلیون ریال از دیگر اقدامات شهرداری بوده است.

شهردار کامیاران در ادامه آموزش 4 هزار و 334 نفر از پرسنل و دانش‌آموزان در ادارات و سازمان‌ها و مدارس توسط  سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را تنها بخشی از  خدمات این شهرداری در سال 90 اعلام کرد.

الماسپور در پایان از بسیج تمام امکانات شهرستان کامیاران برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال 10 مدرسه با بیش از 195 اتاق با همکاری ادارات آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول