اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

اعتبارات شهرداری‌ها در گرو کمک به هیئت‌های ورزشی است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با تأکید بر حمایت همه دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌های استان از فعالیت‌های ورزشی، گفت: اختصاص اعتبارات شهرداری‌ها منوط به کمک آن‌ها به دو یا سه هیئت ورزشی خواهد بود.

اعتبارات شهرداری‌ها در گرو کمک به هیئت‌های ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی عصر امروز در جمع رؤسا و دبیران هیئت‌های ورزشی و مدال‌آوران جهانی کردستان در سنندج اظهار داشت: گسترش و توسعه فعالیت‌های حوزه ورزش به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه در هر جامعه‌ای به حساب می‌آید.

وی افزود: در همین راستا مدیران دستگاه‌های متولی امر ورزش و جوانان باید با برنامه‌ریزی منسجم زمینه‌های تعالی خدمات ارائه شده در این حوزه را فراهم نمایند.

استاندار کردستان با ابراز ناخرسندی از فعالیت‌های حوزه ورزش استان اظهار داشت: جوانان کردستانی از توانمندترین جوانان ایرانی به شمار می‌آیند و این مهم وظیفه مدیران و مسئولان استان را بسیار سنگین‌تر می‌کند.

شهبازی خواستار برنامه‌ریزی و مدیریتی پویا و انتقادپذیر در سطح استان شد و افزود: بهره‌مندی از حداکثر توان فعالیت‌های مردمی و تشکل‌های غیردولتی و جذب حداکثری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید در سرلوحه مدیران حوزه ورزش استان قرار گیرد.

استاندار کردستان با انتقاد از عدم حمایت و یا حمایت‌های کمرنگ شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان تصریح کرد: از این به بعد اختصاص اعتبارات شهرداری‌ها از سوی استانداری منوط به حمایت آنان از دو یا سه هیئت ورزشی خواهد بود و این مهم ظرف یک هفته آینده به همه شهرداری‌های استان ابلاغ می‌شود.

وی خواستار نهادینه‌کردن فرهنگ خدمتگزاری به مردم در دستگاه‌های دولتی شد و افزود: این مهم باید در حوزه ورزش و جوانان بسیار پررنگ‌تر باشد و مدیران این حوزه باید همواره آن را در نظر گیرند.

استاندار کردستان با تقدیر از مدال‌آوران کردستانی و جوانان برومند این خطه از میهن اسلامی اظهار داشت: کردستان سرشار از استعدادهای ناب علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی است و جوانان این خطه در چند سال اخیر این مهم را به اثبات رسانده‌اند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول