اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد:

ابلاغ 11 میلیارد تومانی اعتبارات شهرداری در سال‌ جاری

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان گفت: در حال حاضر 11 میلیارد تومان از اعتبارات اختصاص یافته به شهرداری زنجان ابلاغ شده و 7 میلیارد تومان نیز به زودی ابلاغ می‌شود.

ابلاغ 11 میلیارد تومانی اعتبارات شهرداری در سال‌ جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر موسوی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری در ستاد عمران شهری مصوبات خوبی در راستای توسعه شهر زنجان صورت گرفته است، اظهار داشت: پروژه‌هایی در سال‌جاری در دست اجرا است باید خیلی وقت پیش از این‌ها انجام می‌شد ولی بر زمین مانده بود که با تدبیر استاندار زنجان و با پیگیری‌های متعدد شهرداری امسال سامان‌دهی می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال دستگاه‌های مختلف اجرایی همکاری خوبی با شهرداری در اجرای پروژه‌ها دارند، افزود: بحث طرح سبزه میدان در حال حاضر در مرحله انجام موافقت‌نامه اصولی و به زودی عملیاتی است و به زودی عملیاتی می‌شود.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه امسال برای بلوار ولایت اعتبار گذاشته شده است، افزود: بلوار سرداران شهید، پروژه گرده‌داغ، جداسازی آب شرب از آب خام، تملک زمین زینبیه شرقی و غربی از طرح‌هایی است که در سال‌جاری با اخذ اعتبار در دست اجرا بوده و تلاش می‌شود این طرح‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.
وی خاطر نشان کرد رینگ شمالی شهر که می‌تواند مرکز شهر را به شمال شهر متصل کند و تاثیر زیادی در کاهش ترافیک داشته باشد در دست اجرا است.
موسوی گفت: امسال پروژه‌های زیادی در زیبا‌سازی شهر زنجان در حال اجرا است.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه بخشی از پروژه‌ها نیاز به تامین اعتبار از سوی شهرداری دارند، تصریح کرد: پیمانکاران وقتی پروژه استانی است استقبال می‌کنند اما اگر ببینند طرح مال شهرداری است به ندرت استقبال می‌کنند و طرح بر زمین می‌ماند.
وی گفت: در سیاست‌گزاری‌ها باید دقت شود که شهرداری بتواند نیاز مردم را برآورده کند.
در ادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خاطر نشان کرد: امسال برای عمران و آبادانی شهر زنجان اعتبار خوبی اختصاص یافته که باید قدر این فرصت پیش آمده را بدانیم.
محمد عینی‌فرد با اشاره به بعضی پروژه‌ها از جمله پروژه امام حسین و منوریل گفت: باید این پروژه‌ها تا پایان دولت دهم به مرحله بهره‌برداری برسند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول